در خطبه های نمازجمعه امروز اهواز عنوان شد؛
به جد از مسئولین می خواهیم دنبال کنند اگر عمل کنند وظیفه تشکر داریم از فعالیت مثمرثمرشان ولی اگر احساس کردیم کاهلی کردید مجبوریم صدایمان را به جاهای دیگر برسانیم آن موقع باعث گلایه و دلخوری نشود
کد خبر: ۷۳۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴ 07 August 2015
امام جمعه موقت اهواز در خطبه های امروز نمازجمعه این شهر با اشاره به برخی مشکلات و مطالبات شهروندان خوزستانی، از مسئولین خواستار چاره جویی و حل این مشکلات شد.

به گزارش تابناک خوزستان، آیت الله محسن حیدری در خطبه دوم نماز جمعه اهواز با اشاره به مشکل تامین آب در برخی مناطق مانند حمیدیه و هویزه گفت: مشکل آب در مناطقی چون حمیدیه و هویزه  که آب کشاورزی و شرب و دامداری شان را از کرخه نور می گیرند وجود دارد و متاسفانه آنطور که مردم می گویند هفته ای دوبار دریچه سد را باز می کنند. وی گفت: چندهزار راس دام در آستانه نابودی است، از مسولین آب و برق ضمن تشکر از خدمات بسیار زیادشان، این مطالبه جدی مردم را مطرح می کنیم و می خواهیم هرچه زودتر دریچه ای را باز کنند، بیشتر کنند و روزانه ساعاتی دریچه هارا باز کنند تا دامها ازبین نروند و جوانان مردم بیکار نشوند انصاف نیست با این مردم خوب ما اینطور برخورد شود.

حیدری به تصادفات و تلفات جاده اهواز-هفتکل-باغملک -ایذه اشاره کرد و گفت: پریروز من باغملک بودم. مردم باغملک نقل کردند از غیزانیه تا دهدز بعضی از چاده ها تنگ و پیچ های زیادی دارد و تلفات زیاد و تصادفات بسیاری روی می دهد و در یکسال 260نفر زن و بچه و بزرگ و کوچک در این جاده ها از بین رفتند و این فاجعه است. امام جمعه اهواز تاکید کرد:  از مسئولین راه و شهرسازی می خواهیم اقدام عاجلی کنند تا جلوی این تلفات را بگیرند و این جزو باقیات صالحه خواهد بود.

دکتر حیدری افزود: به جد از مسئولین می خواهیم دنبال کنند اگر عمل کنند وظیفه تشکر داریم از فعالیت مثمرثمرشان ولی اگر احساس کردیم کاهلی کردید مجبوریم صدایمان را به جاهای دیگر برسانیم آن موقع باعث گلایه و دلخوری نشود.

وی در سخنان خود وظیفه شیعه گری و فرهنگ ولایتمداری را یاداور و تاکید کرد: این وظیفه اقتضا می کند نسبت به شهادت ائمه همچون ولادتهایشان احاس مسئولیت  کنیم.

 وی خواستار حضور حماسی مردم اهواز در مراسم تشییع شهدا در روز یکشنبه شد.

15مرداد سالروز حمله اتمی امریکا به هیروشیما و ناکازاکی،17مرداد روز خبرنگار، سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی و سالروز شهادت شهید بابایی از دیگر محورهای سخنان امام جمعه موقت اهواز بود.

خطبه اول نماز جمعه اهواز

خطبه دوم نماز جمعه اهواز
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سعیدغزیوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
باسلام جاده ای داریم به طول شش کیلو مترکه متیسفانه هنوزجاده شنی وخاکی است باتشکر ادرس اهوازحمیدیه کرخه نورروستای طراح 1و2 توضیحات این جاده مسیراصلی 15روستااست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار