الکس مورگان، بازیکن تیم ملی بانوان آمریکا به رکورد علی دایی حمله‌ور شده است. مورگان در ترکیب آمریکا تا کنون توانسته 100گل را به ثمر برساند و فقط به 10 گل برای عبور از رکورد دایی نیاز دارد تا او به تنهایی عنوان گل‌زن‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال در بازی‌های ملی را یدکگ بکشد.
کد خبر: ۷۳۱۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷ 06 April 2019

 به گزارش تابناک مازندران، ستارۀ فوتبال زنان جهان به رکورد علی دایی حمله‌ور شده است.
علی دایی سال‌هاست که به عنوان بهترین گل‌زن ملی در طول تاریخ فوتبال نام خود را به عنوان آقای گل تاریخ در بازی‌های ملی به ثبت رسانده است و هیچ‌کس حتی نتوانسته تهدیدی برای مهاجم بلند بالای سال‌های نه چندان دور فوتبال کشورمان باشد.

اما اکنون الکس مورگان، بازیکن تیم ملی بانوان آمریکا به رکورد علی دایی حمله‌ور شده است. مورگان در ترکیب آمریکا تا کنون توانسته 100گل را به ثمر برساند و فقط به 10 گل برای عبور از رکورد دایی نیاز دارد تا او به تنهایی عنوان گل‌زن‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال در بازی‌های ملی را یدکگ بکشد.
البته در ثبت آمار فوتبال زنان و مردان به شکل جداگانه معرفی می‌گردند اما علی دایی با ثبت 109 گل تا به حال گل‌زن‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال چه در میان مردان و چه زنان می‌باشد و مورگان می‌تواند با عبور از دایی نام خود را جاودانه کند. الکس مورگان تا کنون چندین‌بار به عنوان زیباترین زن فوتبال جهان معرفی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار