معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان از اجرای طرح همیار پیشگیری برای نخستین بار در کشور خبر داد و گفت: این طرح با محوریت استان همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۳۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲ 06 August 2015
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان از اجرای طرح همیار پیشگیری برای نخستین بار در کشور خبر داد و گفت: این طرح با محوریت استان همدان برگزارمی‌شود.

به گزارش فارس؛ سعید گلستانی  در همدان از اجرای طرح «همیار پیشگیری» برای نخستین بار در کشور خبر داد و اظهار کرد: این طرح با محوریت استان همدان در کشور برگزار می‌شود.

وی گفت: طرح همیار پیشگیری مانند طرح همیار پلیس در مدارس اجرا می‌شود که هدف از آن پیشگیری در حوزه آسیب‌های اجتماعی در بین جامعه دانش‌آموزی است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان تصریح کرد: قرارگاه طرح همیار پیشگیری در مدرسه خلیج فارس همدان فعال است که این طرح در مدارس همدان اجرا خواهد شد.

وی افزود: این طرح برای نخستین بار در کشور و به میزبانی و محوریت استان همداندر همه دبیرستان‌ها اجرا خواهد شد.

گلستانی با اشاره به وضعیت اعتیاد در بین دانش‌آموزان استان همدان و اینکه خوشبختانه درصد آن پایین است، خاطرنشان کرد: با همکاری آموزش و پرورش طرح‌های مختلفی نیز در خصوص آگاه‌سازی دانش‌آموزان از خطرات اعتیاد انجام می‌شود.

وی گفت: آموزش‌هایی نیز به صورت کارگاهی برای والدین دانش‌آموزان برگزار می‌شود که همه این فعالیت‌ها در راستای کاهش آسیب اعتیاد انجام می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار