کد خبر: ۷۲۹۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸ 29 March 2019

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران از کسب رتبه دستگاه برتر استانی در میزان رضایتمندی از دستگاه اجرایی در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان در سال 1397 از سوی استانداری تهران خبر داد.

دکتررضا گرزین کسب این رتبه را تأییدی بر توانمندی، تلاش و نگرش حرفه‌اي کارکنان این مجموعه در گذشته و حال دانست و افزود: در مجموع دستگاه های اجرایی استان تهران با محوریت اطلاع رسانی به مراجعه کنندگان، ارائه خدمات به مراجعه کنندگان، نظرسنجی از مراجعه کنندگان، رسیدگی به شکایات مراجعه کنندگان و آموزش، فرهنگ سازی و برنامه ریزی در راستای تکریم ارباب رجوع در سازمان، مورد ارزیابی قرار گرفتند.

عضو شورای اداری استانداری تهران، با اشاره به شاخص هاي مورد نظر در ارزيابي عملكرد دستگاه ها تصريح كرد: بررسي ميزان بازخورد از اثربخشي سند چشم انداز توسعه، سنجش ميزان هماهنگي عملكرد دستگاه ها با قوانين و سياست ها، تعيين الگوهاي مناسب دستگاه ها از تجربه هاي رتبه بندي گذشته و رتبه بندي مديران مورد توجه بوده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران در پایان ضمن عرض تبریک به خانواده آموزش فنی و حرفه ای از مجاهدت فعالان بی ادعای حوزه مهارت آموزی استان تهران در «کسب افتخارآمیز مقام دستگاه برتر استانی در راستای حقوق مصرف کنندگان» تقدیر کرد.

 

ارسال پست مهمان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار