کد خبر: ۷۲۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵ 05 August 2015

رییس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت های ترافیکی درمحور کرج - چالوس در این استان خبرداد.
سرهنگ رضا اکبری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: از ساعت 14روز جمعه 16 مرداد ماه تا یک بامداد روزشنبه 17مرداد ماه تردد خودروها از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است. 
وی اضافه کرد: همچنین تردد وسیله نقلیه ازساعت 17روز جمعه 16 مرداد ماه تا یک بامداد روز شنبه 17 مرداد ماه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود. 
وی گفت: این ممنوعیت به دلیل تخلیه بار ترافیکی مسافران در حال بازگشت از سفر در این مسیر اجرا می شود. 
رییس پلیس راه استان البرز افزود: ممنوعیت تردد موتورسیکلت نیز تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و بالعکس ادامه دارد. 
وی به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند. 
این مسوول گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است. 
استان البرز یکهزار و 500 کیلومترآزاد راه ، بزرگراه و راه اصلی و فرعی دارد و 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است. 
کولیوند: سخنان رییس جمهوری امید بخش بود
نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی، اظهارات یکشنبه شب دکتر حسن روحانی رییس جمهوری در شبکه یک سیما را امید بخش توصیف کرد.
محمد جوادکولیوند روز سه شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا به سخنان رییس جمهوری در خصوص توافق هسته ای اشاره کردو گفت: به اعتقاد من با توافق هسته ای، کشور تا حدود زیادی از رکود اقتصادی خارج خواهد شد.
وی درعین حال گفت: نباید تصور کرد که با توافق هسته ای تمام مشکلات اقتصادی کشور برطرف می شود بلکه ریشه بخشی از این مشکلات داخلی است.
کولیوند خاطرنشان کرد: بحث برنامه ریزی داخلی و اولویت درآمدی مهم است که البته 
سخنان رییس جمهوری امیدوار کننده است.
این نماینده مجلس گفت: در بحث کلی، جامعه نیاز به شادابی و برنامه ریزی دقیق برای آینده دارد و اگر به افق 1404توجه کنیم باید رشد اقتصادی به مثبت هشت برسد.
وی یادآور شد : این درحالی است که کشوربه لحاظ اقتصادی در رشد منفی 6 قرار داریم که باید با برنامه ریزی دقیق طبق منابع کشور این وضعیت به رشد مثبت تغییر کند.
کولیوند بر کم کردن حاشیه ها در جامعه تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار