مام‌جمعه موقت لامرد گفت: ادارات و نهادهای شهرستان لامرد با برپایی میز خدمت در نماز جمعه جوابگوی مشکلات مردم باشند.
کد خبر: ۷۲۳۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱ 08 March 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام سید ابوالحسن علوی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر لامرد با اشاره به فرارسیدن ماه رجب اظهار داشت: هر سه ماه رجب، شعبان و رمضان ماه‌های رحمت، مغفرت و غفران است و گرفتن روزه و خواندن دعا در این ماه‌ها بسیار ثواب دارد.

وی در خصوص سالروز تشکیل کانون‌های فرهنگی در مساجد نیز افزود: کانون‌های فرهنگی در مساجد باید بیش از گذشته فعال باشند زیرا حضور باشکوه آحاد مردم به‌ویژه جوانان در مساجد نشان از ارتباط بسیار قوی با خداوند و وحدت و منسجم بودن است.

علوی با اشاره به فرارسیدن سالروز راه‌اندازی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: راه‌اندازی بنیاد شهید و امور ایثارگران اقدامی بسیار ارزشمند بود که در راستای پیگیری امورات و تجلیل از شهدا انجام شد.

امام‌جمعه موقت لامرد با تقدیر از بنیاد شهید و امور ایثارگران لامرد در راه اندازی میز خدمت در نماز جمعه این هفته این شهر و پیگیری مسائل و مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تصریح کرد: امیدواریم دیگر ادارات و نهادها نیز میز خدمت در نماز جمعه لامرد راه‌اندازی کنند و جوابگوی مشکلات آحاد مردم باشند.

علوی همچنین در خصوص انتخاب حجت‌الاسلام رئیسی به‌عنوان رئیس جدید قوه قضائیه از سوی رهبر معظم انقلاب بیان داشت: حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری نیز رأی بزرگی داشت و با پشتیبانی از حکم رهبر معظم انقلاب به وی باید همه به قوه قضائیه کمک کنیم زیرا انتخاب رئیسی یک امیدواری بزرگ ایجاد کرد.

وی اضافه کرد: آیت‌الله آملی لاریجانی نیز خدمات بسیار خوب و ارزشمند در قوه قضائیه انجام داد و منتظر انجام کارهای بزرگ با آمدن حجت‌الاسلام رئیسی هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار