همزمان با فرارسیدن میلاد دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا(س) بخش هوشمند آژانس ویژه بانوان در شهرستان میبد با حضور جمعی از مسئولین افتتاح شد.
کد خبر: ۷۱۹۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷ 26 February 2019

«علیرضا ابوالحسنی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ميبد در آیین افتتاحیه این آژانس ضمن تشکر از متولیان این آژانس، گفت: راه‌اندازی این سامانه حلقه اتصال بین اسنپ و تاکسی تلفنی است و این امر مهم‌ترین اتفاق بین تاکسی تلفنی‌های شهری در سرعت و تسهیل جابجایی مسافر است.

وي با اشاره به این که ایام عید در پیش رو است، افزود: راننده‌های آژانس با خدمات‌رسانی به میهمانان نوروزی با رعایت ادب و احترام فرهنگ شهر میبد را به نمایش بگذارند.

«محسن فلاح» ريیس اداره بهزیستی هم در این مراسم ضمن تبریک روز زن و تولد میلاد حضرت زهرا(س) گفت: این آژانس تحت عنوان آژانس آفاق در سال ۸۶ و با همت جمعی از بانوان سرپرست خانوار و با حمایت اداره بهزیستی شهرستان با یک دستگاه اتومبیل راه‌اندازی شد و اکنون تعداد آن به ۱۸ دستگاه اتومبیل رسیده است.

وي ارائه خدمات توسط این آژانس به بانوان و با راه اندازی بخش هوشمند آن حرکت مهم دانست و اظهار كرد: سرعت کار بیشتر و بهتر و تخفیف ۱۰ درصدی این آژانس در اوضاع اقتصادی کنونی می‌تواند برای بانوان شهرستان میبد مورد توجه ویژه‌ای باشد.

فلاح بیان كرد: هدف بهزیستی توانمندسازی بانوان و بالابردن سطح ارتقای آنان است و ارائه آموزش‌های فنی و مهارت‌های زندگی و همچنین ارائه تسهیلات بانکی به بانوان سرپرست خانوار برای خدمات بهتر به آنان و در نهایت همشهریان می‌باشد.

اين مسئول تصریح کرد: امیدواریم بانوان به عنوان الگوی اصلی جامعه بتواند هم در خلق و خوی رفتاری و اخلاقی و هم رعایت فنون رانندگی الگوی مناسبی در جامعه باشند.

ريیس اداره بهزیستی میزان اعتبارات اشتغالزایی به حدود ۱۷۰ نفر از بانوان را به یک میلیارد و 750 میلیون تومان در سال جاری عنوان کرد .

«محمد حسین دهقانی» ريیس پلیس راهور شهرستان میبد نيز گفت: با توجه به خطرات رانندگی و دیه‌ای که برای جرایم تعیین شده است، رانندگان باید در هنگام رانندگی قوانین راهنمایی و رانندگی را به خوبی رعایت کند و در مواقع بروز خطر خونسردی خود راحفظ تا بتوانند از حوادث بیشتر و بدتر جلوگیری کنند.

گفتنی است؛ شهرستان میبد با دو آژانس بانوان در بخش شهری و یک آژانس بانوان در بخش بفروئیه در حال فعالیت و خدمات‌رسانی به بانوان و سرویس دهی به مدارس است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار