سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در دیداری که روز گذشته با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه انجام شد از برخی ناهماهنگی ها ناراحت بود.
کد خبر: ۷۱۹۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ 26 February 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ «علی نجفی خوشرودی» روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عصر روز گذشته با آقای ظریف دیدار و گفت وگوی مفصلی داشتم، برخی ناهماهنگی ها تاثیر منفی در پیگیری امور می گذارد، همچنان که خود ایشان هم شب گذشته واکنش کوتاهی داشت و از این ناهماهنگی ها ناراحت و نگران است.
وی افزود:با توجه به حمایت های رهبری از فعالیت های ایشان، شخصا امیدوار و علاقه مند هستم که استعفای ظریف مورد پذیرش قرار نگیرد و وی همچنان بتواند در این مسوولیت فعالیت کند.
نماینده مردم بابل در مجلس گفت: با توجه به بازتاب گسترده استعفای ایشان یک مقدار شرایط سخت هم شده است، به هر حال با توجه به مسائل و مشکلات داخلی و شرایط بین المللی و فشارهای آمریکا و تحریم ها تاکید می کنم که بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت و همبستگی در داخل داریم ، با فرض پذیرش استعفای ظریف این به معنای پایان تعامل در سیاست خارجی ایران نیست و نباید باشد.
وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همیشه برای همکاری با کشورهای مختلف در چهارچوب احترام متقابل، منافع و امنیت ملی خودش تاکید کرده و امیدوار هستیم مسیر تعاملی ایران با کشورهای مختلف با قدرت و استحکام دنبال شود. 
نجفی خوشرودی با بیان این که فعلا رییس دفتر رییس جمهوری این موضوع را تکذیب کرده است، گفت: تفسیرهای عجیب و غریب از این استعفا نکنیم، ممکن است گمانه زنی های زیادی در محافل سیاسی باشد ولی ما یک سیاست خارجی داریم و این تحت نظر رهبری از سوی دستگاه دیپلماسی دنبال می شود و ساختار های مختلف تصمیم سازی در کشور به اجرا و پیشبرد سیاست خارجی کمک می کند 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار