مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام‌آباد غرب گفت: انصراف این تیم از رقابت‌های لیگ برتر هندبال با توجه به قول حمایت استاندار کرمانشاه منتفی شده است.
کد خبر: ۶۹۵۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲ 26 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،سجاد اعظم با اشاره به مشکلاتی مالی تیم هندبال زاگرس کرمانشاه، اظهار داشت: براساس توافقی که روز نخست با بازیکنان و کادر فنی تیم داشتیم قرار بود بعد از اتمام نیم فصل اول، حدود 40 درصد از قراردادها را پرداخت کنیم که به علت مشکلات مالی، موفق نشدیم این کار را انجام دهیم.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام‌آباد غرب با بیان اینکه کادر مدیریتی و تدارکاتی این تیم بدون دریافت حقوق فعالیت می‌کنند، گفت: پولی در باشگاه وجود ندارد که حتی بخشی از قرارداد بازیکن‌ها و کادر فنی تیم را پرداخت کنیم؛ در تنگنای مالی شدید قرار گرفته‌ایم.

وی افزود: در نیم فصل اول سختی‌های زیادی متحمل شدیم؛ در طول این مدت، به خاطر محدودیت‌های مالی از خیلی مسائل که به تیم کمک می‌کرد چشم‌پوشی کردیم تا مشکلی پیش نیاید.

اعظم خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که با آن روبرو هستیم عدم حمایت و داشتن یک اسپانسر واحد و مشخص از تیم است، ما هنوز نمی‌دانیم از چه کسی باید کمک بگیریم؛ البته استاندار، نماینده مجلس و فرماندار اسلام آباد غرب در حد نیاز به تیم کمک کرده‌اند اما مشکل اصلی، نبود یک اسپانسر قوی در کنار تیم است.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام‌آباد غرب با بیان اینکه انصراف این تیم از لیگ برتر هندبال جدی بود، ادامه داد: به دنبال انصراف ما، هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه قول حمایت داد و با این کار در ادامه لیگ شرکت می‌کنیم و انصراف نمی‌دهیم و با قدرت به کارمان ادامه خواهیم داد.

وی با تاکید بر اینکه اگر استاندار قول حمایت نمی‌داد قطعا تیم زاگرس از لیگ برتر انصراف می‌داد، گفت: پس از این اتفاقات، تیم با قدرت به کارش ادامه خواهد داد و امیدوار هستیم به زودی بتوانیم بخشی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کنیم.

اعظم با تکذیب شایعه اعتصاب بازیکنان تیم زاگرس، تاکید کرد: برخی از بازیکنان تیم به علت تعطیلی نیم فصل، برای دیدار با خانواده‌هایشان به شهرستان رفته بودند که پس از چند روز استراحت، شب گذشته به اسلام‌آباد برگشتند و در تمرین صبح تیم نیز شرکت داشتنند.

وی فزود: نمی‌دانم واقعا شرایط به چه شکلی پیش می‌رود، اگر تا اینجا هم بالا آماده‌ایم به واسطه انگیزه و شرف بازیکنان بوده است، اگر غیرت آن‌ها نبود اینجای جدول نبودیم، شک ندارم که حتی اگر مشکلات هم دیر حل شوند، بازیکنان و کادر فنی از جان مایه می‌گذارند.

اعظم تصریح کرد: حیف است حالا که تیم خوبی جمع و جور شده که می‌تواند نتایج خوبی کسب کند و مایه خوشحالی مردم کرمانشاه باشد، به راحت همه چیز را از دست بدهد، شور و حال خوبی به وجود آمده و کاش مسئولان هم به این شور و حال توجه داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار