آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در پیامی درگذشت فقید عالیقدر و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آیت‌الله هاشمی شاهرودی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۹۵۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲ 25 December 2018

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین درگذشت ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت

متن پیام:

 بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

 

إِنَّ الَّذينَ آمَنوا وَالَّذينَ هاجَروا وَجاهَدوا في سَبيلِ اللَّهِ أُولئِكَ يَرجونَ رَحمَتَ اللَّهِ وَاللَّهُ غَفورٌ رَحيمٌ (بقره/218)

 

ارتحال عالم عامل آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی (رحمه الله علیه) پس از سال‌ها مجاهدت و خدمت صادقانه در اعتلای تفکر انقلاب اسلامی و تربیت طلاب و روحانیون مستعد و انقلابی، موجب تألم و تاثر فراوان گردید.

 

شخصیت نورانی این فقیه فرزانه در مسئولیت های خطیری که داشتند اعم از عضویت در شورای نگهبان، ریاست قوه قضائیه، نمایندگی مجلس خبرگان رهبری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره نقش آفرین، تاثیرگذار و به دور از هر نوع جناح‌گرایی و سیاست‌زدگی بود. فقدان این فقیه بزرگوار و اخلاق‌مدار که از سنین جوانی در زمره مجتهدین قرار گرفت و از حلقه درس ایشان عالمانی پرورش یافته‌اند، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر و دردناک برای مردم قدرشناس و مؤمن ایران اسلامی علی‌الخصوص روحانیون و حوزه های علمیه کشور است.

 

اینجانب ارتحال این یار امام و رهبری را به مراجع عظام تقلید به ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی و حوزه‌های علمیه و بیت شریف آن مرحوم و عموم مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و از درگاه خدای متعال برای آن عالم ربانی، علو درجات و حشر با اولیاء و صالحین مسئلت دارم.

 

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

 

عبدالکریم عابدینی

 

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار