فرمانده انتظامی "شیراز" از متلاشی شدن باند 4 نفره سارقان حرفه ای درون خودرو و كابل و تجهيزات مخابراتي با 37 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۹۵۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ 25 December 2018

تابناک فارس به نقل از پایکاه خبری پلیس:سرهنگ "دلاور القاصی مهر" در اين خصوص اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو و كابل و تجهيزات مخابراتي در برخي از مناطق شهر "شيراز"، تیم ویژه ای از ماموران پلیس تشكيل و موضوع به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

وی خاطر نشان کرد: ماموران انتظامي كلانتري "37 بهارستان" شهرستان "شيراز" با انجام اقدامات فنی و تخصصی و گشت زني هاي نامحسوس، اعضاي يك باند 4 نفره سارقان را شناسايي و پس از هماهنگی با مراجع قضائی طي يك عملیات ضربتی آن ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ "القاصی مهر" تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات فنی پلیس به 37 فقره سرقت درون خودرو و كابل و تجهيزات مخابراتي اعتراف كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "شیراز" در پايان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، تصريح كرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک و فعاليت افراد مخل نظم و امنيت در جامعه، مراتب را از طريق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: سارق ، حرفه ای ، دستگیر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار