کد خبر: ۶۹۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹ 31 July 2015
مشاجره شدید دو نماینده گیلان در صحن مجلس

جلسه مجمع نمایندگان گیلان در محل ساختمان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

صبح یکشنبه بنا بر شنیده ها در این جلسه موضوع سخنرانی بحث برانگیز محمد باقر نوبخت در ضیافت افطاری در رشت و حمایت شائبه برانگیز وی از یکی از نماینده ها مطرح شده و نمایندگان استان در انتقاد به اظهارات نوبخت خواستار واکنش رسمی مجمع و تذکر به دولت بودند که در این هنگام یکی از نمایندگان گیلان که در ماه های اخیر چندین نوبت اظهارات چالش برانگیز داشته وارد جلسه شد و در این حین محمد حسین قربانی رییس مجمع نمایندگان موضوع مطرح شده را با وی در میان گذاشت که با واکنش غیرمتعارف او مواجه شد. این نماینده در پاسخ به رییس مجمع از واژه نامتعارف و توهین آمیزی استفاده نمود که با انتقاد شدید نمایندگان همراه شد. مدتی پس از ترک این جلسه از سوی این نماینده خاص، رییس مجمع به سمت او رفته و با مشت به روی میز او ضربه وارد کرد و مشاجره لفظی شدیدی ایجاد شد که با وساطت دیگر نمایندگان این مشاجره خاتمه پیدا کرد.

با توجه به وجود مشکلات بسیار زیاد در استان و وظیفه سنگین نمایندگان در قبال رفع این مشکلات و ضرورت مهیا نمودن زمینه های پیشرفت و توسعه همه جانبه استان، جا دارد نمایندگان از هرگونه اقدامات تنش زا در مجمع نمایندگان پرهیز نموده تا مجمع بتواند در سال آخر فعالیت خود بیش از پیش در جهت رفع نابسامانی های استان تلاش نماید.

فرزند دکتر برزیگر مدعی گذراندن دوره تخصصی داخلی قلب در آمریکا شد!!!

محمودرضا برزیگر فرزند دکتر انوش برزیگر ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان که سال گذشته مورد محبت پدر قرار گرفته و با حکم او ریاست بیمارستان شفت را به عهده گرفت چند روز قبل در گفتگو با یک سایت محلی گزارشی از عملکرد خود ارائه کرد. وی در این گفتگو در اظهاراتی عجیب و بی سابقه مدعی گذراندن دوره تخصصی داخلی قلب در آمریکا شد! این در شرایطی است که وی پس از مدت کوتاهی تحصیل در این رشته نتوانست آن را ادامه داده و ترک تحصیل نمود و اکنون دارای مدرک دکترای پزشکی عمومی است. این اظهارات محمودرضا برزیگر در حالی است که ادعاهای کذب این چنینی مدیران پیگرد قانونی داشته و قطعاً مورد توجه ارگان های نظارتی بوده و از نظر اجتماعی نیز عواقب وخیمی را به دنبال خواهد داشت.

اما وی در این گفتگو به مسئله ای مربوط به دوره مدیریت دکتر بهبودی اشاره می کند و می گوید: « در دوره ی ریاست قبلی دانشگاه آقای دکتر بهبودی جذب بدون مدیریت صورت گرفت؛ به همین دلیل زمانی که ریاست جدید به روی کار آمد، دانشگاه حدود ۲۴۷ میلیارد تومان بدهکار بود و حقوق کارکنان حدود ۱ سال بود که پرداخت نشده بود.»

از آن جایی که دکتر آشوبی معاون درمان دانشگاه که معاون بازمانده از دولت قبلی و ریاست دکتر بهبودی است و در دو سال آخر آن دوره، معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی را بر عهده داشت و از این جهت بهتر از هرکس دیگری از رقم دقیق بدهی های دانشگاه با خبر بوده و در واقع خود مسئول مستقیم این امور بوده ، جا دارد در این زمینه شفاف سازی نموده و رقم دقیق بدهی دانشگاه در آن مقطع و علل آن را با توجه به شرایط خاص آن دوره ذکر نماید.
کاندیدای انتخابات مجلس سر از حراست شهرداری رشت درآورد

عصر روز سشنبه جلسه تودیع و معارفه مدیر حراست شهرداری رشت برگزار شد.

در این جلسه که با حضور ظهیری مدیرکل حراست استان و شهردار رشت برگزار شد از زحمات مجید پورجعفری قدردانی و  رضا حق جو به عنوان مدیر جدید حراست شهرداری رشت معرفی شد.

رضا حق جو بازنشسته دستگاه امنیتی و  در انتخابات دور قبل کاندیدای مجلس از حوزه انتخابیه تالش بود و اخیراً در خصوص نامزدی وی در انتخابات پیش رو گمانه زنی می شد.

جلسه تودیع و معارفه در محیط زیست گیلان بدون حضور مدیرکل سابق برگزار شد!

صبح چهارشنبه طی جلسه ای مدیرکل جدید محیط زیست استان گیلان معرفی شد.

در این جلسه قربانعلی محمدپور رودپشتی به عنوان مدیرکل جدید محیط زیست گیلان معرفی و از زحمات محمدرضا برجی تقدیر شد.

محمدپور اهل لاهیجان بوده و سابقه مدیرکلی محیط زیست همدان و زنجان را در کارنامه دارد و سال قبل به عنوان مدیر نمونه کشوری انتخاب شد.

مورد قابل توجه در این زمینه عدم شرکت محمدرضا برجی در جلسه تودیع و معارفه است که سئوالات زیادی را ایجاد می کند.

 
بازداشت یکی از مدیران کل سابق استان گیلان توسط پلیس امنیت

صبح چهارشنبه یکی از مدیران کل سابق استان گیلان که چندی پیش به صورت ناگهانی برکنار شده بود توسط پلیس امنیت بازداشت شد.

دستور بازداشت این مدیرکل سابق به دلیل شکایت یک شاکی خصوصی توسط دادستان صادر شده است. به دلیل اهمیت این پرونده جزئیات بیشتر توسط مقامات قضائی به اطلاع مردم خواهد رسید.
یکی از نماینده های گیلان با احمدی نژاد دیدار کرد

بنا بر شنیده ها یکی از نمایندگان استان گیلان در مجلس، با محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق دیدار کرد.

در این دیدار که ظهر سشنبه انجام شد در خصوص مسایل مختلف روز کشور تبادل نظر شد.

دیدار این نماینده فعال و تاثیرگذار استان گیلان با رییس جمهور سابق بیش از یک ساعت و نیم به طول انجامید.


احمد مرادی رییس فصلی شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان گیلان شد

دکتر احمد مرادی دبیر انجمن اسلامی جامعه پزشکی گیلان به عنوان رییس فصلی شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان گیلان انتخاب شد. مرادی اهل رودسر و پزشک عمومی است.

پیش از این احمد رمضان پور نرگسی این سمت را بر عهده داشت.

بنا به پیشنهاد دکتر آشوبی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان و حکم دکتر برزیگر، احمد مرادی از سال گذشته مدیریت درمان دانشگاه علوم پزشکی را به عهده دارد.

گیلان پرس/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار