با توجه به این شرایط، 2 تیم برای کسب پیروزی به میدان رفتند و بازی تهاجمی و خوبی انجام دادند اما در نهایت این تیم میزبان بود که توانست به پیروزی برسد.
کد خبر: ۶۸۵۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴ 01 December 2018

ایران ورزشی آنلاین / اولین بازی هفته پانزدهم لیگ یک شنبه با انجام یک بازی پیگیری شد. در این بازی تیم قشقایی شیراز میزبان خونه به خونه بابل بود. جدال این 2 تیم اگرچه در جدول اهمیت چندانی نداشت اما برای هر 2 تیم و هواداران‌شان از حساسیت بالایی برخوردار بود.

جدال تیم‌هایی که با تغییر در کادرفنی‌شان مواجه شده بودند. در یک طرف قشقایی شیراز حضور داشت که ابراهیم طالبی به خاطر مشکل شخصی‌اش مجبور به ترک تیم شد تا مهدی فروردین به طور موقت هدایت شیرازی‌ها را به عهده بگیرد، در طرف دیگر هم اکبر میثاقیان روی نیمکت خونه به خونه نشسته بود تا این تیم را از روزهای بدش نجات دهد و نتایج ضعیف اکبر محمدی و علی نظرمحمدی را جبران کند. با توجه به این شرایط، 2 تیم برای کسب پیروزی به میدان رفتند و بازی تهاجمی و خوبی انجام دادند اما در نهایت این تیم میزبان بود که توانست به پیروزی برسد. قشقایی شیراز که از حمایت هوادارانش بهره می‌برد، با 2 گل موفق شد خونه به خونه بابل را شکست دهد. البته گل اول این بازی از روی نقطه پنالتی و توسط جواد عباسی زده شد اما به هر حال قشقایی شیراز توانست 3 امتیاز مهم به دست بیاورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار