ازسوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان اعلام شد؛
80 نفر از نجاتگران در دوره توان افزایی بمدت سه روز ، در شهرستان چاف شرکت کردند .
کد خبر: ۶۷۲۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳ 26 October 2018

مهدی ولی پور مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت : از 16 شعبه جمعیت هلال احمر استان از هر شعبه 5 نجاتگر از بین اعضای داوطلب دختر در این دوره توان افزایی که با حضور مربیان برجسته کشوری در اردوگاه چاف در حال برگزاری است شرکت می کنند .
عضوشورای اداری استانداری گیلان اظهار کرد: این دوره آموزشی درراستای ارتقای مهارتی بانوان در اردوگاه چاف برگزار گردید که سر فصلهای آموزش آن شامل دوره تخصصی نجات ، جاده ، آوار ، کوهستان می باشد .
مدیر عامل جمعیت هلال احمر گفت : در این دوره پس از آموزش و آزمون کتبی و عملی 33 نفر بعنوان اعضای تیم واکنش سریع "ویژه بانوان "انتخاب و در عملیاتها و حوادث مختلف از آنان استفاده می شود

*ارایه آموزشهای تخصصی و عمومی به بیش از 15 هزار نفر توسط هلال احمر گیلان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت : در شش ماهه اول امسال 15 هزار و 426 نفر آموزشهای تخصصی عمومی و نجات و همگانی و کمک های اولیه و مهارت های داوطلبی را توسط هلال احمر استان فراگرفتند .

مهندس ولی پور با تاکید بر لزوم آموزش در سطوح مختلف گفت : آموزش یکی از اساسی ترین اهداف هلال احمر جهت ارتقای آمادگی و افزایش علم امدادی عمومی مردم جهت مقابله با حوادث و سوانح احتمالی می باشد .
این مقام مسوول اظهارداشت : در شش ماه گذشته 555 دوره عمومی و تخصصی برگزار شد که 517 دوره عمومی و همگانی شامل همگانی 8 ساعته عمومی و کمک های اولیه و مهارت داوطلبی 33 دوره تخصصی جهت نجاتگران ، امدادگران شامل آموزشهای تخصصی و عمومی امداد و نجات و باز آموزی و 5 دوره ضمن خدمت مدیران و کارکنان برگزار شد .
مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان همچنین خاطرنشان کرد : 13 هزار و 933 نفر آموزشهای عمومی و همگانی ، یک هزار و 30 نفراز نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر آموزشهای تخصصی و عمومی نجات و دوره های باز آموزی و 463 نفر در دوره های ضمن خدمت شرکت کردند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار