معاون استاندار يزد:
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار يزد با اشاره به رفتار عاقلانه جمهوري اسلامي ايران نسبت به خروج آمريكا از برجام گفت: افزايش اعتماد عمومي در جامعه ضرورت حل مشكلات اقتصادي است .
کد خبر: ۶۶۷۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴ 14 October 2018

«علی زینی‌وند» با بیان این‌که مسائل امروز كشور از دو منشا خارجي و داخلي تاثیر می‌گیرد،‌ اظهار کرد: در جريانات خارجي، ايران با درايت و متانت در سازمان ملل متحد و مجامع حقوقي جهان به اثبات حقوق ملت خود پرداخت .

وی افزود: جمهوري اسلامي در مقطع فعلي به شكلي عاقلانه در مقابل خروج آمريكا از برجام عمل كرده و نتايج آن صدور دو راي مثبت و اثبات حقانيت ايران در ديوان بين المللي دادگستري است .

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار يزد گفت: از نگاه داخلي نيز برخي در آب گل آلود دنبال تامين منافع خود هستند و به مردم، توليدكنندگان و وضعيت كشور فكر نمي كنند و در اين فضا تقويت اعتماد به مسئولان و ارائه واقعيت ها اهميت دارد .

زینی‌وند مشکلات پیمان‌سپاری(تعهد) ارزی برای صادرات را تشريح و تصریح كرد: لازم است براي تولیدکنندگان اين اطمينان ايجاد شود كه قبل از فروش و درآمد؛ هيچ تعهد ارزی دریافت نمی‌شود زيرا تنها ارزی که واقعاً به بخش تولید برمی‌گردد از همین واحدهای تولیدی کوچک است .

این مقام مسئول در پایان به مكاتبه با سران قوا براي پيگيري موضوعات از سوي بخش خصوصي تاكيد و گفت: خوشبختانه رشد صدور بارنامه‌ها در استان و نزديک شدن به نقطه تعادل را شاهد هستيم و رايزني و زمينه‌سازي براي حل مشكل تامين لاستيک رانندگان فعال در صنوف مختلف نيز با فعال سازي توانمندي‌هاي استاني و پيگيري‌هاي ملي در حال حل و فصل است .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار