تابناک: رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: بی توجهی و بی برنامگی به فوتبال به افکار عمومی آسیب می رساند و دولت باید در این حوزه کمک کند
کد خبر: ۶۶۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴ 26 July 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، دکتر کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش های مجلس در دومین نشست آسیب شناسی خصوصی سازی باشگاه های ورزشی با تاکید بر وجود نگاه کارشناسانه در موضوع واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، گفت: بنا داریم جلسه ای با رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص واگذاری باشگاه ها داشته باشیم و بعد از آن به یک جمع بندی کلی برسیم.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس  نقد مطرح شده درباره بررسی و کارشناسی جریان خصوصی سازی قبل از اجرای آن را کاملا درست دانست و افزود: بی تردید قبل از اینکه قانونی در بخش خصوصی سازی گذاشته می‌شد باید کارشناسان اقدامات لازم را انجام می دادند.

دکتر جلالی ادامه داد: در بحث مصوبه مجلس مبنی بر خصوصی‌سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس کار کارشناسی ندیدیم، ورزش هم بخشی از مجموعه نگاه کلان اقتصادی است متأسفانه در بخش خصوصی سازی دچار مشکلات هستیم چون اقتصاد ما نفتی است.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با بیان اینکه قابلیت در بحث ورزش بسیار بالاست، گفت: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس طرفداران بسیار زیادی دارند و افکار عمومی دنبال آنها هستند، بنابراین برخوردها نباید دمدمی مزاجی باشد و در خصوص این باشگاه ها باید به شکل پخته عمل شود.

دکتر جلالی با اشاره به اینکه به دلیل برخی از محدودیت ها در جامعه نشاط کمتری وجود دارد بیان کرد: طبیعی است که برای اوقات فراغت جوانان باید برنامه ریزی شود و خصوصا فوتبال که دارای طرفداران زیادی است این حوزه باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در بخش مواد مخدر و درمان کسانی که آلوده به این مواد می شوند و همینطور زندان هایی که باید ساخته شود هزینه های زیادی صرف می شود بنابراین نیاز است که وقت و هزینه بیشتری صرف ورزش شود ورزش در جامعه هنجار ساز است و باید توجه ویژه به آن داشت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار