رئیس اداره ورزش و جوانان بافق گفت: تیم والیبال ساحلی بافق با ترکیب سه ورزشکار بافقی در مسابقات والیبال ساحلی کارگران قهرمانی کشور حضور دارد.
کد خبر: ۶۶۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ 01 October 2018

رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان بافق گفت: از صعود تیم والیبال ساحلی این شهرستان به جمع ۸تیم برتر کشور خبرداد وگفت : مسابقات والیبال ساحلی کارگران قهرمانی کشور با حضور ۲۴ تیم در ۸ گروه ۳ تیمی به میزبانی سنگاچین بندر انزلی برگزار شد.

نارگانی افزود:در دور مقدماتی این مسابقات تیم پرده سرای نسیم بافق به نمایندگی استان یزد در گروه پنجم با تیم‌های هیات والیبال گیلان و لاستیک بارز کرمان همگروه شد.

وی ادامه داد: نماینده شهرستان بافق در دور مقدماتی با شکست هر دو حریف خود به عنوان سرگروه به مرحله دوم مسابقات صعود کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بافق خاطر نشان کرد:در مرحله دوم این دوره از مسابقات نیز موفق شد نماینده‌ای از تهران را از پیش رو بردارد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

نارگانی بیان داشت:نماینده شهرستان بافق برای حضور در بین چهار تیم برتر کشور ۹مهرماه به مصاف تیم احیا سلامت تهران می‌رود که در صورت پیروزی می‌تواند در جمع چهار تیم برتر کشور قرار گیرد.

شایان ذکر است تیم پرده سرای نسیم بافق با ترکیب محمد پور امینی و محمد جواد نظری و سرپرستی محمد رسول شاهمیری در این دوره از مسابقات حضور دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار