مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری ورامین گفت: کلیه رانندگان اتوبوس و مینی‌بوس از مزایای پرداخت حق بیمه تأمین به‌صورت 50 درصد برخوردار شوند.
کد خبر: ۶۵۰۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲ 02 September 2018

به گزارش فارس ، حسن خوانساریان مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری ورامین با تشکر از عملکرد اتحادیه‌های اتوبوس‌رانی کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیکری اتحادیه اتوبوس‌رانی‌های شهری کشور کلیه رانندگان اتوبوس و مینی‌بوس تحت نظارت سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری ورامین می‌توانند با مراجعه با سازمان و نسبت به ثبت‌نام و برخورداری از یارانه دولتی در پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی خود اقدام نما‌یند.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری ورامین گفت: کلیه رانندگان باید هر چه زودتر در جهت تکمیل فرم ثبت‌نام خود در سایت تأمین اجتماعی اقدام نمایند تا هرچه زودتر از مزایای این طرح برخوردار شوند.

خوانساریان افزود: بر اساس این طرح رانندگان اتوبوس و مینی‌بوس با پرداخت 50 درصد حق بیمه از طریق خود راننده و 50 درصد حق بیمه از طریق دولت و به‌صورت یارانه‌ای به بخش خصوصی حمل‌ونقل شهری تعلق می‌گیرد.

وی بیان داشت: با اجرایی شدن این طرح 1340 نفر از افرادی که در ناوگان حمل نقل عمومی هستند از بیمه یارانه‌ای برخوردار خواهند شد.

وی در پایان گفت: این طرح ازنظر مالی نیز کمک شایانی به رانندگان حمل‌ونقل عمومی می‌کنند و سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری ورامین به جد پیگیر این طرح خواهد بود تا ازحق قانونی خود استفاده لازم و کافی را ببرند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار