آیت‌الله خاتمی در نشست خبری:
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری از برگزاری اجلاسیه رسمی خبرگان در ۱۳ شهریورماه خبر داد و گفت: از روسای قوای سه‌گانه برای سخنرانی در اجلاسیه خبرگان دعوت کرده‌ایم.
کد خبر: ۶۴۷۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ 27 August 2018

اجلاسیه خبرگان رهبری۱۳شهریوربرگزارمی‌شود/ازروسای قوادعوت کرده‌ایم

به گزارش تابناک قزوین،آیت‌الله سید احمد خاتمی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز(دوشنبه) در نشست خبری اظهار داشت: اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان در تاریخ ۱۳ شهریورماه از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز می‌شود. دستور کار اجلاسیه، نطق رئیس مجلس خبرگان رهبری و سپس نطق های پیش از دستور است که حداکثر ۱۵ دقیقه خواهد بود.

وی افزود: در این اجلاسیه، سخنرانی شخصیت‌های مدعو را داریم که به دلیل دغدغه اعضای خبرگان پیرامون رفع مشکلات اقتصادی، از روسای قوای سه گانه دعوت کرده‌ایم تا اقداماتی که برای رفع مشکلات مردم انجام داده‌اند را عنوان کنند.

خاتمی ادامه داد: دو هفته پیش از آقای رئیس‌جمهور برای سخنرانی در اجلاسیه خبرگان رهبری دعوت کردیم که ایشان عذرخواهی کردند و گفتند که نمی‌توانند در اجلاسیه سخنرانی داشته باشند. ما عذر ایشان را نمی دانیم اما معتقدیم که این یک فرصت برای رئیس‌جمهور است.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: روسای قوای مقننه و قضائیه هم قول دادند که تشریف بیاورند. پیش بینی ما این است که جلسه پر شوری از سوی اعضا برای روشن شدن مسائل، شکل بگیرد. 

وی تاکید کرد: هیچکدام از اعضای خبرگان در پی مچ‌گیری نیستند بلکه می‌خواهند موضوعات روز کشور از سوی مسئولین روشن شود.

ادامه دارد....

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار