شهردار یزد با بیان اینکه فعالیت‌های شهرداری صرفاً ساخت و ساز نیست گفت: فعالیت جوانان در زیر سایه خورشید نمونه‌ای از "آتش به اختیار " است.
کد خبر: ۶۳۸۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷ 04 August 2018

جمالی نژاد در اختتامیه یازدهمین جشنواره زیر سایه خورشید استان یزد که در سالن همایشات هلال احمر یزد با حضور دست اندرکاران و زحمت کشان این جشنواره برگزار شد با بیان اینکه همانطور که از گذشته نیز اشاره کردیم، فعالیت‌های شهرداری صرفاً ساخت و ساز نیست اظهار داشت: یقیناً در کنار کارهای عمرانی و خدماتی شهر و فقط کالبد شهر رسیدن وظیفه شهرداری نبود و نیست و در کنار این فعالیت‌ها، ایجاد بستر نرم افزاری برای توسعه شهر لازم بوده و است.

شهردار یزد با تأکید بر لزوم فضای معنوی در شهرها عنوان کرد: برای اینکه شهر یک شهر اسلامی و معنوی باشد صورت و سیرت شهر باید توأمان اقداماتی را شاهد باشد.

وی خاطرنشان کرد: در یازدهمین دوره جشنواره زیر سایه خورشید با اقدامات مؤثر و هماهنگ دستگاه‌های فرهنگی شاهد فضای معنوی بسیار خوبی در استان دارالعباده یزد بودیم.

جمالی نژاد با اشاره به اینکه در یازدهمین جشنواره زیر سایه خورشید استان یزد فعالیت جوانان به خوبی قابل مشهود بود تصریح کرد: افتخار داریم که جوانانی فعالیت می‌کنند که به صورت خودجوش و آتش به اختیار کارهای فرهنگی را انجام می‌دهند.

شهردار یزد در پایان عنوان کرد: جشنواره زیر سایه خورشید در این سال‌ها تأثیرات بسیار مثبتی در کشور و برخی از کشورهایی که خدام حرم مطهر رضوی حضور پیدا می‌کنند به وجود آورده که امیدواریم در سال‌های آینده شاهد برگزاری این جشنواره معنوی در کشور باشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار