فرماندار فیر‌وزآباد گفت:مدیران موسس مدارس غیر دولتی هیچ گونه دخل و تصرفی در نرخ شهریه ندارند، تاکید کرد: هر مبلغی بیش از نرخ مصوب وزارت آموزش پرورش از والدین دریافت شود تخلف بوده و با آن برخورد می‌شود.
کد خبر: ۶۲۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳ 07 July 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:سید کمال علوی  اظهار داشت: والدین با آگاهی از خدمات و نرخ تعیین شده ثبت‌نام در مدارس غیر انتفاعی، نسبت به دریافتی‌های آنان نظارت داشته باشند.

فرماندار فیروزآباد افزود: نرخ شهریه تمامی مدارس غیر انتفاعی بر اساس استاندارد تعریف شده و مشخص است و والدین می‌توانند با مراجعه به آموزش و پرورش شهرستان فیروزآباد از جزئیات آن آگاه شوند.

وی ادامه داد: تمام شهریه مدارس غیر انتفاعی بر اساس مولفه و استانداردهایی مانند سطح آموزشی و پرورشی، برنامه سال تحصیلی، فعالیت‌های فوق برنامه، فضای فیزیکی، تجهیزات، شرایط منطقه‌ای و نرخ تورم رسمی کشور توسط شورای سیاست گذاری وزارت آموزش و پرورش تهیه و اجرا می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزآباد همچنین با بیان اینکه مدیران موسس مدارس غیر دولتی هیچ گونه دخل و تصرفی در نرخ شهریه ندارند، تاکید کرد: هر مبلغی بیش از نرخ مصوب وزارت آموزش پرورش از والدین دریافت شود تخلف بوده و با آن برخورد می‌شود.

علوی همچنین تاکید کرد که دریافت هزینه ثبت‌نام در مدارس دولتی ممنوع بوده و مدیران مدارس و خانواده‌ها باید نسبت به این موضوع آگاه باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار