معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با ارزیابی مثبت عملکرد جهاددانشگاهی در این استان، از گسترش فعالیت‌های فرهنگی و پژوهشی این نهاد استقبال کرد.
کد خبر: ۶۲۵۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ 02 July 2018
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با ارزیابی مثبت عملکرد جهاددانشگاهی در این استان، از گسترش فعالیت‌های فرهنگی و پژوهشی این نهاد استقبال کرد.

به گزارش ایسنا، سیدسعید شاهرخی در جلسه با رئیس جهاددانشگاهی واحد همدان، تصریح کرد: جهاددانشگاهی نهادی ارزشمند، پرتلاش، بی‌توقع و زاینده انقلاب فرهنگی است و با دارا بودن روحیه انقلابی و کمترین امکانات مالی منشأ اثرات بزرگی بوده است.

وی با اشاره به نیاز استان به جهش در حوزه فعالیت‌های فرهنگی ادامه داد: جهاددانشگاهی مجموعه‌ای پویا و فعال است که با فعالیت‌های خوب خود، توقعات را بالا برده و انتظار می‌رود در استان نیز این رویه ادامه یابد.

شاهرخی خواستار ورود جهاددانشگاهی به حوزه آسیب‌های اجتماعی شد و خاطرنشان کرد: از جهاددانشگاهی انتظار می‌رود طرح‌های جامعی در زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی، طلاق و حاشیه‌نشینی تدوین کند.

وی با اشاره به عملکرد خوب خبرگزاری ایسنا، بیان کرد: مخاطب این خبرگزاری افراد دانشگاهی هستند که از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند و باید اخبار امیدبخش مخابره شود.

رئیس جهاددانشگاهی واحد همدان نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی این نهاد در استان گفت: فعالیت‌های خوب و شاخصی در همه حوزه‌های مربوطه در حال شکل‌گیری است.

اکبر اسدی افزود: با توجه به رویداد «همدان ۲۰۱۸» این نهاد قصد دارد در راستای سیاست‌های این رویداد فرهنگی، جشنواره پایان‌نامه سال دانشجویی را که تا کنون در تهران برگزار شده، برای نخستین‌بار با میزبانی جهاددانشگاهی همدان، در این استان برگزار کند.

وی اظهار کرد: گردهمایی معاونان فرهنگی جهاد‌های دانشگاهی کشور هم با پیگیری‌های صورت گرفته در اوایل مردادماه امسال در همدان برگزار خواهد شد که این گردهمایی فرصت خوبی برای بحث و تبادل‌نظر درباره ارتقاء سطح فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و همچنین معرفی ظرفیت‌های استان به افراد شرکت‌کننده در این گردهمایی فرهنگی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار