مسئول جمعیت امداد دانشجویی-مردمی امام علی(ع) کرمانشاه از برگزاری مراسم خیریه «بزم مهر» در روز جمعه (یازدهم خرداد) خبر داد.
کد خبر: ۶۱۱۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰ 27 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،جعفر دانش پرور  با اشاره به  برگزاری طرح بزم مهر در ماه مبارک رمضان، گفت: رمضان امسال به رسم سالهای گذشته مراسم بزم مهر در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم امسال روز جمعه (یازدهم خرداد) در محل تالار وحدت برگزار می‌شود و افراد خیر می توانند در این مراسم شرکت کرده و کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را تحویل دهند.

مسئول جمعیت امداد دانشجویی-مردمی امام علی (ع) کرمانشاه یادآور شد: کمک‌های جمع آوری شده در این مراسم صرف تهیه بسته‌های اقلام خوراکی ضروری می‌شود و سبد مصرف خوراکی یک ماه خانوار نیازمند را تامین می‌کند.

دانش پرور خاطرنشان کرد: این بسته‌های غذایی در مراسم "کوچه گردان عاشق" در شب‌های قدر و ایام شهادت حضرت علی(ع) میان خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه تعداد بسته‌های غذایی بسته به میزان کمک های مردمی دارد، گفت: پیش بینی ما این است مانند سال گذشته توزیع 300 بسته غذایی را داشته باشیم که این بسته‌ها در میان خانواده های نیازمند مناطق بخش مرکزی شهرستان کرمانشاه از جمله جلالوند، عثمان‌وند و سرفیروزآباد که بسیار محروم هستند، توزیع می‌شود.

دانش پرور یادآور شد: توزیع بسته ها در شهر در طول شب و در روستاها در طول روز خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد: امسال بتوان با افزایش کمک های مردمی بصورت ویژه برای نیازمندان درمناطق زلزله زده سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی، 300 تا 400 بسته غذایی تهیه کرد. 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار