نماینده مردم شهرستان جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت:ستاد بحران کشاورزی جنوب کرمان در مرکز استان تشکیل ،وام های کشاورزان جنوبی با 10 درصد اولیه تمدید می شود.
کد خبر: ۶۱۰۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱ 23 May 2018

یحیی کمالی پور نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت : زمینه حضور بیش از 30 نفر از کشاورزان جیرفت و عنبرآباد و جنوب کرمان را با همکاری احمد حمزه نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی در پی مشکلات اقتصادی و ور شکستگی با وزیر جهاد کشاورزی و مدیر عامل بانک کشاورزی کشور دیدار کردند.

وی افزود : توافقات اولیه ای در این دیدارها صورت گرفت که با 10 درصداولیه، وام های کشاورزان تمدید و بصورت اقساط دراز مدت بازپرداخت شوند.

عضو هئیت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: در این دیدارها توافقات دیگری صورت گرفت که بزودی ستاد بحران کشاورزان جنوب در مرکز استان تشکیل گردد که 2سال وام های کشاورزان بدون سود و دیرکرد استمهال شود.

کمالی پور تصریح کرد: روز شنبه سفر معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان زندان های کشور دکتر جهانگیر به شهرستان جیرفت را در دستور کار داریم که زندان جیرفت را از مرکز شهر به حواشی شهر انتقال دهیم و مشکلات زندان جیرفت را در بررسی و در جهت حل آنها اقدام نماییم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار