تابناک کهگیلویه وبویر احمد
این اقدام مدیر عامل آب وفاضلاب روستایی، کاری بس خوب وتاثیر گزار بر فضای فرهنگی وهمچنین می تواند الگویی از تعامل بین مدیران ورسانه ها باشد.
کد خبر: ۶۰۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷ 12 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد وبه نقل از پایگاه خبری باشت نیوز، پس از انتشار گزارشی در خصوص هدر رفت 5 ساله آب روستای منصورآباد با عنوان « هدر رفت 5 ساله سه اینچ آب در یکی از روستاهای شهرستان باشت » در اردیبهشت ماه امسال و نیز خبر «اینجا آب فراوان است هر چقدر می خواهید بریزید ...» در اواسط تیر ماه توسط این پایگاه خبری، فیض‌الله پاسره مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد خبر از ساخت مخزن ذخیره آب این روستا داد.

پاسره در گفتگوی تلفنی با این پایگاه خبری گفت: خوشبختانه از محل اعتبارات ملی اعتبار لازم برای منبع ذخیره آب روستای منصورآباد از توابع بخش مرکزی شهرستان باشت پیش بینی شده که بعد از مبادله موافقت نامه و دریافت تخصیص اعتبارات در کمترین زمان ممکن نسبت به ساخت مخزن ذخیره آب مورد نیاز در این روستا اقدام خواهد شد.

این اقدام مدیر عامل آب وفاضلاب روستایی، کاری بس خوب وتاثیر گزار بر فضای فرهنگی وهمچنین می تواند الگویی از تعامل بین مدیران ورسانه ها باشد.
چیزی که مدیران باید بپذیرند اینست که اکثر رسانه ها در انعکاس نقایص هدفی جزءرساندن اخبار ومشکلات جامعه وتحلیل این موضوعات ندارند.
در بعضی مواقع مدیری مثل مدیرفوق سعی در رفع مشکل می کند ولی متاسفانه برخی دیگر سعی در فرافکنی و تغییر صورت مسئله می نمایند. بهر جهت امید است این اقدم وتعامل همیشگی وفراگیر شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار