مدیرکل ثبت‌احوال قم گفت: عدم همکاری برخی دفاتر اسناد رسمی ازدواج و طلاق با اداره ثبت‌احوال آمار مربوط به ماه فروردین ثبت‌احوال استان را با مشکل مواجه کرده است.
کد خبر: ۶۰۰۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲ 05 May 2018

به گزارش تابناک قم،خلیل مرادی با اشاره به اهمیت ارائه به‌موقع آمار و ثبت آن در اداره ثبت‌احوال استان اظهار داشت: باید آمار تولد و مرگ، ازدواج و طلاق به‌صورت آنلاین ثبت‌شده و همه آمار به‌روز باشد.

وی با بیان اهمیت همکاری اداره ثبت‌احوال با بعضی از ارگان‌های مرتبط افزود: اداره ثبت‌احوال با همکاری دفاتر اسناد رسمی ازدواج و طلاق که زیر نظر سازمان اسناد و املاک فعالیت می‌کنند آمار ازدواج و طلاق را ثبت می‌کند.

مدیرکل ثبت‌احوال قم با ابراز ناخرسندی از عدم همکاری بعضی از دفاتر اسناد رسمی ازدواج و طلاق تصریح کرد: بااینکه همه دفاتر اسناد رسمی ازدواج و طلاق باید به سیستم یکپارچه و انفورماتیک اداره ثبت‌احوال متصل باشند اما هنوز برخی از این دفاتر حاضر به همکاری نیستند.

وی آمار ماه فروردین سال جاری را در حوزه طلاق و ازدواج اعلام نکرد و گفت: این عدم همکاری درست و به‌موقع و همچنین آنلاین نبودن برخی از این دفاتر آمار مربوط به ماه فروردین ثبت‌احوال استان را با مشکل مواجه کرده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار