اعضای هیات نظارت بر انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ایلام به حکم دبیر شورای نگهبان معرفی شدند.
کد خبر: ۶۰۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳ 11 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،براساس حکم دبیر شورای نگهبان، یوسف امیدی بعنوان رییس و آقایان حجت الاسلام شمس الله جلیلیان، نادر ملک حسینی، ملک محمد هاشمیان و شهباز محمدیان نیز اعضای این هیات را تشکیل می دهند.

یوسف امیدی افزود: این اعضا به منظور نظارت بر انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیات مرکزی انتخابات مشخص شده اند.

وی تاکید کرد: هم اکنون هیات استانی نظارت بر انتخابات در ایلام تشکیل شده و در مرحله بعد در هر شهرستان سه نفر و در هر بخش نیز سه نفر بعنوان اعضای هیات نظارت برگزیده می شوند.

رییس دفتر نظارت بر انتخابات ایلام یادآور شد: هم اکنون در مرحله انجام کارهای پشتیبانی و راه اندازی دفاتر شهرستانی هستیم.

به گفته وی، همزمان با سراسر کشور از 26 آذر ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و از 28 آذر نیز ثبت نام از نامزدهای شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام می شود.

امیدی اضافه کرد: هرگونه فعالیت تبلیغاتی نامزدهای احتمالی پیش از شروع رسمی تبلیغات که بر اساس قانون یک هفته قبل از برگزاری انتخابات است، ممنوع بوده و با متخلفان برخورد می شود.

وی گفت: با توجه به وسعت استان تعدادی از داوطلبان احتمالی در منازل اشخاص و گروه های مختلف حضور یافته و برنامه های خود را تشریح می کنند که از لحاظ قانونی منعی ندارد ولی هرگونه فعالیت تبلیغی در اماکن عمومی و مساجد تخلف محسوب شده و با خاطیان برخورد می شود.

پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت همزمان هفتم اسفند 94 برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار