امام جمعه ساوجبلاغ:
امام جمعه ساوجبلاغ گفت: این روزها اسرائیل غاصب و آل سعود نگران توافق هسته ای ایران هستند این امر بیانگر عمق دشمنی آنان با ملت ایران است.
کد خبر: ۵۹۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۹ 11 July 2015
امام جمعه ساوجبلاغ با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و تلاش های دانشمندان جوانش به قدرت اول منطقه و دنیای اسلام تبدیل شده ، گفت : ملت ایران دلواپس نتیجه مذاکرات هسته ای نیست.
حجت الاسلام محمد تقی ناطقی در جمع نمازگزاران و راهپیمایان روز جهانی قدس در این شهرستان افزود: این روزها اسرائیل غاصب و آل سعود نگران توافق هسته ای ایران هستند این امر بیانگر عمق دشمنی آنان با ملت ایران است.
وی اظهار کرد: امروز ملت ایران با حضورخروشان خود در راهپیمایی روز قدس سیلی محکم بر دهان دشمنان اسلام زد.
امام جمعه ساوجبلاغ گفت: مهم ترین پیام ملت ایران به مسلمانان جهان ، اتحاد و همدلی برای پیروزی در مقابل دشمنان و دست یافتن به علم وفناوری درونی است.
وی بیان داشت: روز قدس روزی است که همه مسلمانان ندای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سرمی دهند و رژیم های دست نشانده همچون آل سعود را به بیداری در مقابل دشمنان فرا می خوانند. 
ناطقی گفت: گروههای تکفیری و داعش عامل اسرائیل هستند زیرا در مسیر خواست رژیم اشغالگر قدس حرکت می کنند.
امام جمعه ساوجبلاغ ضمن اشاره به ناکامی دشمنان در مقابله با اراده ملی و ولایت مدار ایران در عرصه های مختلف در طول سال ها گذشته خاطر نشان کرد: دشمنان در سال های اخیر تلاش زیادی کردند تا در ایران جنگ شیعه و سنی راه بیندازند ولی به دلیل هوشیاری مردم این نقشه شوم آنان نقش بر آب شد .
شهرستان ساوجبلاغ با 250 هزار نفر جمعیت در35 کیلومتری غرب کرج قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار