شهردار آمل گفت: پروژه نیروگاه زباله سوز آمل در مسیر درستی حرکت می کند و سرمایه گذاری روی آن خردادماه سال جاری قطعی می شود.
کد خبر: ۵۸۸۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ 09 April 2018

به گزارش تابناک : احمد امیر سلیمانی یکشنبه شب در نخستین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر گفت: پروژه نیروگاه زباله سوز آمل به درستی هدایت می شود و به دلیل اهمیت فنی و اقتصادی در بستر خود حرکت می کند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه سیاست های سال 97 به اتفاق اعضای شورای اسلامی شهر مورد بررسی قرار گرفته است گفت:حمایت همه جانبه اعضای شورای اسلامی شهر از شهرداری و اعتماد آنان به اینجانب در کرسی شهرداری طی سال گذشته موجب به ثمر رسیدن پروژه های متعدد عمرانی شد و اعتقاد داریم همه اعضای شورای اسلامی شهر دارای حیثیت اجتماعی هستند و اکنون این حیثیت به لحاظ اجرایی در دستان مجموعه شهرداری است و در این مسیر همه همکاران شهرداری باید امانت دار خوبی باشند تا حافظ اعتماد و حیثیت منتخبان مردم باشیم.
شهردار آمل همچنین از تغییر در ساختار اداری شهرداری و سازمان های وابسته نیز خبر داد و افزود: بر حسب تکلیف وزارت کشور این روند در سالجاری اجرایی می شود و امیدواریم نتیجه این تغییر ساختار به نفع شهروندان فهیم آملی باشد.
امیر سلیمانی با بیان اینکه در سال حمایت از کالای ایرانی نامه های مرتبط برای اجرای این اصل به تمام سازمان های وابسته مکتوب شد تاکید کرد: بهبود اوضاع معیشتی، عدم آسیب پذیری اقتصادی و اشتغال پایدار در گرو حمایت از کالای ایرانی قرار دارد.
وی به اولویت های شهرداری آمل در روکش آسفالت معابر ، کشتارگاه صنعتی و احداث بلوار ولایت جنوبی اشاره کرد و یادآور شد: در برنامه سالجاری افزایش 1.5 هکتاری پارک ها و فضای سبز را در دستور کار قرار دادیم و نخستین پارک با مساحت چهار هزار مترمربع در کوچه فیاض بخش اجرا خواهد شد.
شهردار آمل همچنین با قدردانی از شهروندان خوب آملی گفت: امیدوارم در سال 97 با بهبود شرایط اقتصادی وفاق و همدلی که در این مسیر قرار دارد انتظارات مردم آمل از مجموعه متحد شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل برآورده شود.
شهرداری در پی کسب رضایتمندی مردم است 
غلامحسین شفیع زاده رئیس شورای اسلامی شهر آمل نیز در این جلسه با تبریک حلول سال جدید نوروزی از شهردار آمل به دلیل مدیریت مجموعه شهرداری آمل با توجه به اوضاع نامناسب اقتصادی در سال گذشته تقدیر کرد و گفت: امیدوارم در سال 97 با بهبود اوضاع اقتصادی و وفاق و همفکری که وجود دارد رضایتمندی شهروندان از خدمات ارائه شده افزایش یابد.
محمد محمدی نائب رئیس شورای اسلامی شهر آمل نیز در این جلسه طی سخنانی گفت: موجب بسی افتخار است که مجموعه شهرداری آمل نه تنها در حد توان خود از هیچ خدماتی به شهروندان دریغ نمی کند بلکه در بدترین شرایط اقتصادی در پی کسب رضایت شهروندان است.
نایب رییس شورای اسلامی شهر آمل در ادامه سخنانش بیان اینکه شهروندان از خلق نیک مدیران عامل سازمان ها نزد ما تعریف و تمجید می کنند افزود: در سال جدید هم همه ما باید با رویی گشاده انتظارات شهروندان را برآورده کنیم.
محمدی رنگ آمیزی پل های تاریخی ، روکش آسفالت معابر را از عمده ترین خواسته های شهروندان عنوان کرد و افزود: هرچند اقدامات گسترده ای از خدمات توسط شهرداری صورت گرفته است اما شهروندان به برخی از موضوعات تعلق خاطر دارند و انجام این خواسته ها بر افزایش رضایت شهروندی تاثیر گذار است.
وی در پایان تصریح کرد: 80 درصد مصوبات شورای اسلامی شهر در سال گذشته با بیش از 7 رای به تصویب رسید و این رویکرد من از وفاق و همدلی اعضای شورا دارد.

 

 

منبع : مهر 

برچسب ها: شهردار آمل ، فضای سبز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار