مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در مراسم روز سلامت در آکادمی فرهنگی ورزشی کیهان یزد برگزار شد ، گفت: این آکادمی در بحث امور فرهنگی کارهای بزرگی انجام داده که می توان گفت این باشگاه طلایه دار امور فرهنگی است
کد خبر: ۵۸۸۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 09 April 2018

مراسم روز سلامت با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، حجت الاسلام گندمی نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر استان ، نیکونژاد رئیس تربیت بدنی سپاه الغدیر ، مهدی نادی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران ، سیداحمد هاشمی معاون توسعه ورزش و احمد طالبی معاون فرهنگی و امور جوانان و ناصر آبیاری مسئول امور فرهنگی و تربیتی این اداره کل در آکادمی فرهنگی ورزشی کیهان یزد به مدیریت محمد مهدوی برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این مراسم گفت: آکادمی فرهنگی ورزشی کیهان یزد فعالیت های خوب خود را از دو سال پیش در منطقه محروم شهر یزد آغاز کرده که خوشبختانه هم در بحث ورزشی که عناوین مختلف کشوری در رشته های مختلف کسب کرده و هم در بحث مسائل فرهنگی گام های خوبی برداشته که جای تقدیر و تشکر دارد.

مسعود شریعتی افزود: ابداع بازوبند آکادمی کیهان ، برگزاری جشنواره های مختلف فرهنگی ، یادواره های شهدا، تقدیر از خدمتگزاران و مسئولین ، جمع آوری و کمک به زلزله زدگان ، ایجاد فضای بانشاط و مفرح برای خردسالان، نوجوانان ، جوانان منطقه از جمله کارهای مهم و کم نظیر این باشگاه بوده است که باید تلاش شود این مسائل بیش از پیش در جامعه گسترش پیدا کند و این مجموعه می توان الگوی خوبی باشد.

وی در پایان از محمد مهدوی  مدیریت آکادمی فرهنگی ورزشی کیهان تقدیر و تشکر کرد و اظهار امیداوری کرد: با ایجاد فضا و حمایت های لازم از وی،  این برنامه ها ادامه داشته باشد.

در ادامه نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد گفت: جای خوشحالی است که همچنین مجموعه فرهنگی ورزشی در منطقه ای نیازمند در دو بخش ورزشی و فرهنگی و اجتماعی فعال است که مباحث خوبی دنبال می کنند که ما نیز این برنامه ها را حمایت می کنیم تا مباحث فرهنگی در جامعه گسترش پیدا کند.

حجت الاسلام گندمی افزود:  داشتن جسمی سالم ضروری است اما در کنار آن توجه به مباحث فرهنگی نیز لازم و باید به مباحث روحی و معنوی نیز توجه شود که این باشگاه در این راستا با برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی پیشگام بوده است.

لازم به ذکر است در این مراسم با اهدا لوح سپاس از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از محمد مهدوی مدیریت آکادمی فرهنگی ورزشی کیهان یزد در بحث فعالیت های فرهنگی ورزشی تجلیل  و قدردانی به عمل آمد.  

گفتنی است :    در این مراسم نمازخانه و همچنین دفتر فرهنگی و اتاق فکر آکادمی کیهان یزد افتتاح گردید و همچنین نهال به دستان مسئولین . اعضاء این مجموعه حاضر در گلدان مهربانی همزبانی قهرمانی کاشته شد.

همچنین بازوبند مهربانی همزبانی قهرمانی مزین به اسامی پنج تن آل عبا و جزء اقلام اهدایی خادمیاران رضوی و لوح سپاس به حجت الاسلام گندمی نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر استان  اهدا شد و لوح بازوبند به امضاء مسئولین حاضر در این مراسم رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار