در ماجرای جدل های هاشمی با استاندار رد پای این دار و دسته خاص! به خوبی به چشم می خورد و این یکی از اشتباهات فاحش عدل هاشمی است که اگر به زیرکی نتواند خود را از این دام برهاند ، هزینه‌های سنگین آن را خواهد پرداخت!
کد خبر: ۵۸۴۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷ 29 March 2018

آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
عدل هاشمی و این دار و دسته
سریال کشتی کج عدل هاشمی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه دارد و در هرمقطعی حملات ابتدایی از طرف عدل هاشمی شروع می شود و سپس یادداشت نویسان مخالف وی هم دست به قلم می شوند وبا اجرای فن بدل به عنوان حمایت از استاندار جواب این نماینده را می دهند! اما پشت پرده این اتفاقات را باید کجا جستجو کرد؟!
 واقعیت این است که در این ماجرا ، هاشمی و احمدی هر کدام به نحوی دچار اشتباهات فاحشی شده اند که اگر سعی در مدیریت ادامه ماجرا نداشته باشند کار به جاهای باریک با هزینه های سنگین برای هر کدام و استان خواهد رسید!
اشتباهات فاحش استاندار 
از ابتدای حضور استاندار در استان مدیریت خاص وی خصوصاً با برخوردهایی که با برخی مدیران داشت به سرعت احمدی را تیتر یک کرد و همه ی نگاه ها و قلم ها را متوجه خود نمود . استاندار هم بارها اعلام کرد که در همان هفته اول بر شرایط استان آگاهی کامل پیدا کرده است و از آنجایی که وقتی گفته شد بر شرایط استان آگاهی کامل دارد ، در ذهن همه این موضوع مجسم شد که استاندار موضوع پررنگ قومیت و تاثیر آن در مناسبات سیاسی ، اجتماعی و توسعه ای استان را درک کرده است و با لحاظ این مشکل ، تصمیم گیری خواهد نمود. اما متاسفانه اقدامات بعدی استاندار خیلی زود از سرسری انگاری استاندار پرده برداشت و مشخص شد که وی بیش از آنچه واقعیات را در استان متوجه شده باشد این مهم را در مناسبات و سنجش قدرت نمایندگان در بیرون از استان جستجو کرده است ! اشتباهی که حالا به این جا رسیده است : عدل هاشمی و کهگیلویه سهمش را در مدیریت کلان استان می خواهد!
اشتباه بعدی استاندار در چینش نیروها خصوصاً معاونین و اقدامات پس از آن بود که حساسیت های را به وجود آورده تا این جمله نقل محافل سیاسی شود : دکتر احمدی همه ی تخم مرغ هایش را در سبد یکی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی چیده است! 
اشتباه بعدی در خصوص معاونین خود بود به گونه ای که به غیر از فیلی که هندوانه ای سر بسته بود دو تن دیگر از معاونین را از پر حاشیه ترین و قومیتگرا ترین مدیران استانی ، انتخاب و در منصب دو معاونت مهم قرار داد و در این بین دهن کجی عجیبی به عدل هاشمی شد ! هر چند این موضوعات برای عدل هاشمی از اهمیت کمتری برخوردار بوده چرا که آنچه برای این نماینده مهم بوده و هست به سرانجام رساندن وعده‌های انتخاباتی خود است که متاسفانه در این زمینه هم استاندار تاکنون نتوانسته است خیال عدل هاشمی را برای کمک به توسعه کهگیلویه راحت کند و با بی اعتنایی خود، بهانه‌ای به دست دار و دسته ی خاص ! در کهگیلویه دهد تا به شانتاژ کاری خود ادامه دهند و وضعیت را پیچیده تر کنند.
ضمن اینکه باید به این نکته اشاره کرد که استاندار متاسفانه دچار یک اشتباه محاسباتی دیگر هم شده است و آن دست کم گرفتن توانایی‌های عدل هاشمی در چانه زنی های مرکز مدیریت کشور است و برای این مهم لازم است احمدی بداند عدل هاشمی یکی از معدود نمایندگانی بود که برای حضور در انتخابات از طرف شورای نگهبان رد صلاحیت شد اما ظرف چند روز دوباره به انتخابات برگشت و قدرترین مرد سیاسی کهگیلویه و بویراحمد را در یک ماراتن سخت و نفس‌گیر بر زمین زد.
اشتباهات فاحش عدل هاشمی
در ماجرای جدل های دامنه دار عدل هاشمی و استاندار برخی اشتباهات هم از عدل هاشمی سر زده است که اگر به فوریت اصلاح نشود عواقب سنگینی برای وی خواهد داشت.
یکی از مهمترین مشکلات عدل هاشمی عدم وجود مشاورین دلسوز و با برنامه و مستقل در کنار وی می باشد به گونه ای که حلقه ای از افراد بی برنامه در اطراف وی حضور دارند و متاسفانه با آدرس های غلط (چه عمدی باشد چه سهمی ) هاشمی را در شرایطی که می شود با روش های بهتری از استاندار امتیاز گرفت وارد یک نبرد رودرو و غیر ضرور کرده اند.
بخشی از برنامه ریزی این مشاوران نشان دهنده‌ی نوعی ناجوانمردی در زمانی است که استاندار درگیر مشکلات جدی است خصوصاً موضوع حل نشده ی پیدا نمودن بقای اجساد قربانیان حادثه سقوط هواپیمای سقوط کرده بر بام دنا و همچنین بخشی از بقایای این هواپیما !
یکی دیگر از اشتباهات عدل هاشمی، در خصوص رسانه های نزدیک به وی است. واقعیت این است که عدل هاشمی هنوز نتوانسته است اعتماد رسانه ها را جلب کند و علی رغم جذابیت های خاص خبری که در زمان تبلیغات و پس از انتخابات در ماه های اول داشت به ناگاه در دام  دار و دسته های خاص! با هویت شناخته شده قرار گرفت و هر روز در جریان راه اندازی شده ی این افراد شنا کرد و می کند و مطمئنا خودش هم نمی داند که عاقبتش چه خواهد شد! چرا که کارنامه این دار و دسته های خاص ! که تاکنون بیشتر منفعت را از وی در شرایط حال برده اند ، نشان از این دارد به وقت مناسب به سراغ رقیبی با سفره چرب تر می روند و هر آنچه را با وی سر و سر داشته اند به رقیبش خواهند گفت و امتیاز خواهند گرفت.
در ماجرای جدل های هاشمی با استاندار رد پای این دار و دسته خاص! به خوبی به چشم می خورد و این یکی از اشتباهات فاحش عدل هاشمی است که اگر به زیرکی نتواند خود را از این دام برهاند ، هزینه‌های سنگین آن را خواهد پرداخت!
در پایان: 
به نظر می رسد در این تنش های استاندار و عدل هاشمی هر دو بازنده خواهند بود و باید تا کار از این که هست بیشتر متشنج نشده ، در دیداری رودرو مشکلات را حل و فصل کنند و استاندار فکر نکند که عدل هاشمی قدرت فشار در مرکز را ندارد و عدل هاشمی هم به جای رسانه‌ای کردن این اختلافات همانند زارعی و تاجگردون با هوشیاری مقاصد و منافع حوزه ی انتخابیه اش را مطالبه کند.
 
حسنی
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار