سرهنگ خادم خبرداد
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از توقیف 208 دستگاه خودرو در ایلام با بیش از 3 میلیارد ریال تخلف رانندگی در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۵۸۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰ 06 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،نورالله خادم گفت: 3 میلیارد و 500 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده مربوط به 208 دستگاه خودرو در ایلام است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از توقیف 208 دستگاه خودرو با بیش از 3 میلیارد و 500 میلیون ریال جرائم پرداخت نشده در این استان خبر داد و گفت: در اجرای ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، عوامل گشت پلیس راهنمایی و رانندگی هنگام کنترل ترافیک، در سه ماهه اول سال تعداد 208 دستگاه خودرو را به علت داشتن خلافی بالای 10 میلیون ریال در معابر شهری متوقف و برابر مقررات با آنها برخورد کردند.

خادم افزود: بیشترین تخلف مربوط به یک دستگاه سواری پژو با بیش از 45 میلیون ریال جرائم معوق بوده است.

وی با اشاره به اینکه خودروها پس از بررسی در سیستم راهور برابر مقررات برخورد قانونی شده مطرح کرد: برابر ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی خودروهایی که جریمه آنان بیش از 10 میلیون ریال باشد و پس از ابلاغ به مالک خودرو ظرف مدت یک ماه نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، برابر مقررات رفتار خواهد شد.

خادم با تأکید بر قاطعیت پلیس بر اجرای قانون تصریح کرد: برای ارتقاء امنیت ترافیکی شهروندان پلیس با اجرای دقیق قوانین با رانندگان متخلف برخورد و در این راستا گشت‌های متعدد به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهر فعال و به نظم و امنیت ترافیک شهر نظارت می‌کنند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار