مسابقه بزرگ کتابخوانی "آیه های ولایت" با هدف تبيين و بررسي موضوع ولايت فقيه وبالا بردن سطح معرفتی و بصیرتی جوانان توسط تشکل تخصصی ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی استان در بین آحاد جامعه در خراسان رضوی برگزار می شود.
کد خبر: ۵۸۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱ 06 July 2015
سعلی اکبر روحی، مدیر کانون شهید روحی مشهد روز گذشته در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مسابقه بزرگ کتابخوانی"آیه های ولایت" به همت کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم روحی مشهد و با مشارکت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد ،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی،دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی، روزنامه قدس و روزنامه شهرآرابرگزار می شود.
روحی در ارتباط با آغاز فراخوان این مسابقه افزود: این مسابقه با هدف با هدف تبيين و بررسي موضوع ولايت فقيه، بالا بردن سطح معرفتی و بصیرتی جوانان، ترویج نشر  موضوعی وصیت نامه های شهدا و ترویج و ارتقای فرهنگ مطالعهو کتابخوانی در سطح استان خراسان رضوی برگزار می شود.
وی با اشاره به برگزاری این مسابقه به صورت کتابخوانی یادآور شد: سوالات مسابقه گرفته شده از کتاب "آیه های ولایت (ولایت فقیه در کلام شهدای خراسانی  و بزرگان)" است که فایل کتاب را علاقه مندان می توانند از مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی"www.m-ketab.ir" دریافت نمایند.
مدیر کانون فرهنگی هنری شهید روحی ادامه داد: علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی www.m-ketab.ir ، فایل کتاب را دریافت نمایندو یا بصورت حضوری به قرائت خانه های شهرداری در سطح شهر و یا قرائت خانه جواهری واقع در خیابان شهید کریمی 15 نبش چهارراه دوم و همچنین  در دهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد مقدس ،نسبت به تهیه  کتاب و برگه مسابقه اقدام کنند.
روحی گفت: جوائز مسابقه شامل 50 کارت هدیه500.000 ریالی دهها هدیه نفیس فرهنگی می باشد و علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه باید پاسخ نامه های خود را حداکثر تا 31تیرماه امسال به صورت اینترنتی به سایت www.m-ketab.ir و یا به دبیرخانه ارسال کنند.
قایل ذکر است تعداد  10000 جلد کتاب آیه های ولایت در سطح مساجد ، حوزه های علمیه  برادران و خواهران، کانون های فرهنگی هنری مساجد و دانشگاه ها  بصورت رایگان توزیع می گردد.
دبیرخانه مرکزی: شهید کریمی 15 – نبش چهارراه دوم – خانه مطالعه جواهری
 تلفن راهنما: 7256474-0513
جهت شرکت در مسابقه بزرگ کتابخوانی و دریافت فایلpdfکتاب و سوالات به مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی www.m-ketab.ir مراجعه نمائید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار