شفاف سازی معاون استاندار درباره آزمون استخدامی آتش نشانی
شتباه آنجا رخ داد که شرکت برگزار کننده آزمون در اعلام اسامی قبول شدگان سه برابر ظرفیت آزمون علمی، ظرفیت عنوان شغلی راننده را با ظرفیت عنوان شغلی کاردانهای آتش نشانی اشتباه گرفت و اسامی سه برابر ظرفیت را جابجا منتشر کرد.
کد خبر: ۵۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶ 05 July 2015

اشتباه شرکت مجری برگزار کننده آزمون استخدامی آتش نشانی اردبیل در جابجا اعلام کردن لیست رانندگان و کاردان های آتش نشانی ، دلیل اصلی اصلاحیه بعدی و تغییر لیست قبول شدگان بوده است.

علی آذرنژاد معاون عمرانی استاندار اردبیل در پاسخ به سئوال خبرنگار تابناک با اعلام این مطلب توضیح داد: اشتباه شرکت تعاونی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در جابجا اعلام کردن اسامی قبول شدگان عنوان شغلی راننده با عنوان شغلی کاردان آتش نشان باعث شد لیست اعلام شده دوباره اصلاح شود.

وی تصریح کرد: بر اساس مجوز صادر شده قرار است 16 نفر به عنوان راننده خودروی آتش نشانی و 34 نفر به عنوان کاردان آتش نشانی استخدام شوند ، به این صورت که ابتدا تعداد قبولی های آزمون علمی سه برابر ظرفیت اعلام شود و در ادامه با مصاحبه عملی و سنجش آمادگی بدنی و مهارت های شغلی ، افراد منتخب مشخص و استخدام شوند.

آذرنژاد ادامه داد: اما اشتباه آنجا رخ داد که شرکت برگزار کننده آزمون در اعلام اسامی قبول شدگان سه برابر ظرفیت آزمون علمی، ظرفیت عنوان شغلی راننده را با ظرفیت عنوان شغلی کاردانهای آتش نشانی اشتباه گرفت و اسامی سه برابر ظرفیت را جابجا منتشر کرد. یعنی بجای آنکه در بخش رانندگان اسامی 48 نفر اول را اعلام کند، 103 اسم را اعلام کرد و در بخش کاردانهای آتش نشان نیز بجای آنکه سه برابر 34 نفر یعنی 103 اسم را معرفی کند، تنها 48 نفر را به عنوان فرد قبول شده معرفی کرد.

وی با یادآوری اینکه اسامی قبول شدگان از طرف شرکت برگزار کننده بصورت سی دی لاک و مهر شده تحویل استانداری شده است افزود: همکاران ما بلافاصله پس از دریافت اسامی قبول شدگان و با هدف اطلاع رسانی سریع اسامی را در سایت استانداری منتشر کردند اما بعدا که متوجه اشتباه صورت گرفته شدیم، اسامی از سایت برداشته شد.

معاون عمرانی استاندار اردبیل با بیان اینکه در لیست اصلاح شده تعداد قبول شدگان سه برابر ظرفیت شغل کاردان آتش نشانی از 48 نفر به 103 نفر افزایش یافت و طبیعتا اسامی قبول شدگان عنوان شغلی رانندگان نیز کاهش یافت.

معاون استاندار افزود: قبول دارم که همکاران ما قبل از اعلام عمومی باید تعداد اسامی را چک می کردند اما فکر نمی کردیم که این اشتباه از طرف مجری برگزار کننده آزمون رخ دهد.

وی تصریح کرد: معاونت عمرانی استانداری اردبیل تنها سفارش دهنده برگزاری آزمون استخدامی آتش نشانی بوده است و مسئولیت برگزاری این آزمون و اعلام نتایج بر عهده شرکت تعاونی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور است که با همکاری سازمان سنجش این آزمون را برگزار کرده است.

به گزارش تابناک اردبیل، وی در پایان تاکید کرد: این آزمون زیر نظر سازمان سنجش برگزار شده و هیچ تغییری در نمرات و رتبه علمی افراد داده نشده است و تنها اتفاقی که در اعلام دوم اسامی قبول شدگان رخ داده است، اصلاح تعداد افراد قبول شده بر اساس سه برابر ظرفیت استخدامی بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
آخه عزیز من
حداقل از اون بدبخت بیچاره هایی که حذف کردین یه عذر خواهی بکنین!!
موندم آخه چطور ؟؟؟!!!؟!؟!
واقعا که !!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار