معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با بیان این که برخی واحدهای تولیدی ابرکوه به علت مشکلات مالی نمی‌توانند از تمام ظرفیت خود استفاده کنند، از تمرکز استان روی این واحدها که می‌توانند اشتغال پایدار داشته باشند، خبر داد.
کد خبر: ۵۷۳۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶ 02 March 2018

«علی زینی وند» در جمع مدیران اجرایی شهرستان ابرکوه اظهار کرد: دولت در دوره قبل و فعلی روی موضوع اشتغال و تحول در اقتصاد، تمرکز جدی داشته و برنامه‌های مناسبی را در چارچوب اقتصاد مقاومتی اجرا کرده است.

وی طرح اشتغال پایدار روستایی و اشتغال فراگیر را از جمله اقدامات دولت برای کمک به واحدهای تولیدی برشمرد و افزود: یکی از سیاست‌های استانداری این است که مدیران و مسئولین با مراجعه به شهرستان‌ها و محل کارخانه‌ها از نزدیک در جریان فعالیت آنان قرار گرفته و بعضاً با حضور مسئولین بانک‌های عامل، در رفع مشکلات آنان اقداماتی صورت می‌پذیرد.

وی در رابطه با واحدهای تولیدی ابرکوه تصریح کرد: برخی واحدها فعال هستند و ما در کنارشان خواهیم بود تا با آینده‌نگری دچار مشکل نشوند ولی واحدهایی هستند که به دلیل مشکلات مالی، هم‌اکنون با ظرفیت کامل خود کار نمی‌کنند اما اگر در حوزه نقدینگی به آن‌ها کمک شود، می‌توانند اشتغال پایدار داشته باشند و موجب اشتغال‌زایی بیشتری شوند لذا تمرکز ما بیشتر بر روی این واحدها خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گفت: دسته سوم واحدهای تولیدی شهرستان ابرکوه نیاز به راهنمایی و مشاوره کارشناسان مختلف دارند زیرا با شیوه‌های قدیمی و ماشین‌آلات فعلی، کالای تولیدی آنان بازار فروش مناسب ندارد و باید خط تولید خود را تغییر دهند.

زینی‌وند اضافه کرد: علاوه بر تسهیلاتی که دولت برای بحث اشتغال در نظر گرفته است، مدیران باید خود را ملزم بدانند که راهنمایی، مشاوره و اطلاعات لازم را در اختیار افراد برای تولید قرار دهند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار