با پايان رقابت 24 تيم رقم خورد
سرمربي باشگاه تكواندو ملي‌پوشان قم از درخشش اعضاي اين تيم و موفقيت در كسب مقام قهرماني رقابت‌هاي تكواندو قم خبر داد.
کد خبر: ۵۷۲۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۴ 01 March 2018

به گزارش تابناک قم، روح‌الله رضاپور اظهار کرد: رقابت‌های تکواندو قهرمانی پسران قم با حضور تعداد 24 تیم به انجام رسید، ضمن اینکه از نظر کمی و کیفی سطح بسیار بالایی داشت و رسیدن به مقام قهرمانی کار ساده‌ای نبود اما تکواندوکاران مستعد باشگاه ملی‌پوشان این موفقیت را رقم زدند.

وی با اشاره به کسب مقام قهرمانی این رقابت‌ها توسط باشگاه ملی‌پوشان قم با کسب 6 مدال، عنوان کرد: از جمع تکواندوکاران مدال‌آور حاضر در این رقابت‌ها، سه تکواندوکار موفق به کسب نشان طلا شدند، ضمن اینکه یک نقره و دو برنز نیز سهم باشگاه ملی‌پوشان قم بود.

سرمربی باشگاه تکواندو ملی‌پوشان قم افزود: در این رقابت‌ها تیم ما به سرپرستی استاد علی نقی‌پور و مربیگری استاد سعید جشنی‌لو به میدان رفت و طلایی‌های تیم به ترتیب علیرضا حیدری، مهدی محمدی و حمیدرضا موثق بودند، ضمن اینکه علی رازقی یکی از چهار فینالیست ما در این پیکارها با شکست در دیدار نهایی به مدال نقره بسنده کرد.

وی با بیان اینکه حسین جانی و میلاد محمدی موفق به کسب نشان برنز این پیکارها شدند، اضافه کرد: در جدول بهترین‌های مسابقات رده سنی خردسالان کمربند سبز و آبی، عنوان بهترین مربی را کسب کردم، ضمن اینکه در تیمی رده سنی این رده سنی با 60 امتیاز قهرمان شدیم.

رضاپور بیان کرد: در این رده‌بندی باشگاه ملی‌پوشان رضاپور و جشنی‌لو 14 امتیاز بیشتر از تیم دوم جدول کسب کرد و با 60 امتیاز قهرمان شد، باشگاه ثامن با کسب 46 امتیاز در مکان دوم جدول ایستاد و آکادمی پارس پایتخت تهران با کسب 30 امتیاز به مقام سوم دست یافت.

گفتنی است: در بین برترین‌های خردسالان سبز و آبی عنوان فنی‌ترین بازیکن به حامد یعقوبی از تیم صنایع برودتی کوروش رسید، ایلیا رضایی از تیم کابین آدلان احمدخانی عنوان تکواندوکار اخلاق را کسب کرد، محمدرضا رجبی بهترین داور شد و آکادمی پارس پایتخت نیز تیم اخلاق شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار