مسئول نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه از اختصاص ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به پروره استخر قهرمانی کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۵۷۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ 27 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،فرهمند سال افزون، با بیان اینکه کلنگ ساخت استخر قهرمانی کرمانشاه سال ۱۳۸۶ به زمین زده شد، اظهار کرد: این پروره در زمینی

به مساحت ۱۰ هزار متر مربع در دهکده المپیک کرمانشاه یکی از بزرگترین استخر‌های قهرمانی کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: این پروژه در حال حاضر با ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی نیمه فعال است.

مسئول نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه از صرف ۱۷ میلیارد تومان اعتبار برای این پروره خبر داد و عنوان کرد: برای تکمیل این پروژه به ۲۳میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است.

وی تصریح کرد: پروژه استخر قهرمانی یک پروژه ملی است که تامین اعتبار آن نیز باید از محل منابع ملی انجام گیرد، اما از سال ۹۱ برای آن اعتباری اختصاص نیافته است.

سال افزون خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت این پروژه و ضرورت راکد نماندن آن، اداره کل ورزش و جوانان استان از محل اعتبارات ارزش افزوده استانی و بودجه خود امسال ۹میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به این پروژه اعتبار اختصاص داده است.

وی تاکید کرد: این اعتبار باید تا تیرماه سال آینده بصورت کامل جذب شود.

مسئول نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه شاکله پروژه استخر قهرمانی انجام شده و تاسیسات مکانیکی، کاشی کاری، نازک کاری وبرخی از جزییات آن باقی مانده است، اضافه کرد: بیشتر اعتبار ۹ میلیارد تومانی که برای پروژه اختصاص داده ایم صرف تاسیسات مکانیکی آن خواهد شد.

وی یادآورشد: درصورتی که اعتبار مورد نیاز این پروژه تخصیص یابد، می‌توان امیدوار بود تا پایان سال ۹۷ به پایان برسد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار