تابناک : دو تیم ایران و روسیه در قالب هفته پایانی رقابت های لیگ جهانی از ساعت 21 به وقت تهران در سالن 12 هزار نفری آزادی به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۵۶۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶ 03 July 2015

به گزارش خبرگزرای تابناک مرکزی به نقل از باشگاه خبرنگاران،،ورزشگاه 12 هزار نفری که در رقابت های مهم والیبال ظرفیت 15 هزار نفر را هم دارد،میزبان آخرین هفته رقابت های لیگ جهانی گروه B و بازی 2 تیم روسیه و ایران است،دیداری که از ساعت 21 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

شبکه های تلوزیونی پخش کننده دیدار والیبال ایران و روسیه

رقابت‌های لیگ جهانی والیبال ایران و روسیه جمعه به صورت زنده از شبکه سه سیما و کانال ورزش به روی آنتن می‌رود و جواد محتشمیان اولین دیدار این تیم‌ها را گزارش خواهد کرد.

ترکیب تیم ملی ایران در برابر روسیه

 طبق اعلام سرمربی تیم ملی والیبال سعید معروف، سید محمد موسوی، فرهاد قائمی، عادل غلامی، مجتبی میزرزاجانپور، مهدی مهدوی، عبدالرضا علیزاده، شهرام محمودی، امیر غفور، محمد حسن صنوبر، حمزه زرینی، میلاد عبادی‌پور، مهدی مرندی و علی شفیعی ۱۴ بازیکنی هستند که ترکیب تیم ملی والیبال ایران را برای دیدار برابر روسیه تشکیل خواهند داد.

ترکیب تیم ملی روسیه برابر ایران

۱- سِرگی اَنتیپکین، 2- دینیز بیر یوکُف،4 - آرتم وُلویچ، 6- ییوگِینی سیوُژیلیئِس، 9- الکسی اسپریدونو، 10- سِرگی سایویِن، ۱۱- آندری آشیِف(کاپیتان)، 13- دیمیتری موزرسکی، 16- آلِکسی ویِربُف، 18- پایوِل ماروز، 19- ایگر کلدیِنسکی، 20- الکسی آبمایچه، 24- آرتم اسملیِر

وضعیت تیم ملی ایران

تیم ملی کشورمان که بازی پیش خود را 3 بر 1 برابر قهرمان جهان یعنی لهستان واگذار کرده است باید برابر مهمان خود به پیروزی 3 بر صفر دست یابد و امتیاز کامل بگیرد و امیدوار باشد که آمریکا که صعودش قطعی شده است برابر لهستان محکم بایستد و اجازه گرفتن امتیاز به میزبان خود یعنی لهستان ندهد، در این صورت شاگردان کواچ صعود خواهند کرد.

در شرایطی هم که لهستان دو بازی خود را به آمریکا ببازد و یک امتیاز بتواند کسب کند، آنوقت کار به ست شماری خواهد کشید.

در صورتی هم که لهستان فقط یک بازی را از آمریکا ببرد و یا در دو بازی باخته به آمریکا دو امتیاز کسب کند، مردان ایران هیچ شانسی برای صعود نخواهند داشت.

در کنفرانس خبری پیش از بازی چه گذشت؟

آندری آشچف در نشست خبری کاپیتان تیم ملی والیبال روسیه اظهار داشت: دیدار با ایران بازی سخت و جالبی خواهد بود و هر دو تیم برای پیروزی وارد میدان می‌شوند.

وی ادامه داد: ما منتظر شروع بازی هستیم و تا قبل از آن نمی‌توان صحبت خاصی انجام داد. امیدوارم نتیجه بازی در پایان به سود ما باشد.

 سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در این خصوص گفت: ما دو بار در لیگ جهانی امسال روسیه را شکست داده‌ایم و فردا آنها با تمام توان خود بازی خواهند کرد.

وی ادامه داد: از اینکه توانستیم قبل از بازی آخر دور مقدماتی به هدف‌مان برسیم بسیار خوشحالم. با نتایجی که کسب کردیم ما سال آینده هم در سطح یک لیگ جهانی باقی می‌مانیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: فردا با تمام توان به مصاف حریف می‌رویم و برای پیروزی می‌جنگیم و منتظر نتیجه بازی تیم‌های لهستان و آمریکا می‌مانیم و از صعود ناامید نمی‌شویم.

 اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد :هر بازی مقابل روسیه سخت است مخصوصاً حالا که آنها به عنوان قهرمان المپیک به تهران آمده‌اند. کسی نمی‌تواند از بازی یا پیروزی راحت برابر روسیه حرف بزند.

وی ادامه داد:‌ ما در خانه بازی می‌کنیم و تماشاگران زیادی از ما حمایت می‌کنند. شاید روس‌ها از شرایط سالن آزادی خبر نداشته باشند ما می‌توانیم از این موضوع استفاده کرده و بر حریف غلبه کنیم.

 سرمربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: بازی سختی مقابل روسیه داریم اما می‌توانیم حریف را شکست داده و به صعود امیدوار بمانیم.

 الکساندر کلینچین در این باره افزود:‌ ایران یکی از تیم‌های قدرتمند سه سال اخیر است و می‌دانیم بازی سختی مقابل آنها داریم اما خودمان را کاملاً آماده کرده‌ایم.

وی ادامه داد: برای این بازی آرزو می‌کنم که بتوانیم پیروز باشیم و به موفقیت برسیم اما قطعاً تیم ایران آرزوی دیگری دارد. به هر حال همه چیز فردا مشخص می‌شود و تا پایان بازی باید صبر کرد.

سرمربی جدید تیم ملی والیبال روسیه در مورد غیبت ماکسیم میخائیلوف در دو بازی مقابل ایران خاطرنشان کرد: این بازیکن مصدومیت اندکی داشت و به همین دلیل به ایران نیامد و در حال استراحت است.

غایب بزرگ روس ها

ماکسیم میخائیلوف، ستاره تیم ملی والیبال روسیه و بازیکن قدرتی این تیم که در پایان دیدار نخست برابر ایران در روسیه به عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان برگزیده شد تیم ملی کشورش را در دیدار مقابل ایران همراهی نخواهد کرد.

این بازیکن که با کسب 15 امتیاز تلاش فراوانی به خرج داد تا مانع شکست تیم کشورش شود، در دو دیداری که به میزبانی ایران برگزار خواهد شد غایب خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار