فرمانده انتظامی استان قم خبر داد:
فرمانده انتظامی استان قم از آماده‌باش کامل پلیس قم در شب‌های قدر، روز قدس و عید سعید فطر خبر داد.
کد خبر: ۵۶۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷ 02 July 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم مجتبایی در جمع مسئولان انتظامی استان بر پوشش انتظامی و ترافیکی نقاط مختلف استان و نیز تأمین امنیت نقاط حساس در برگزاری این مراسم‌ها تأکید کرد.

وی با اشاره به موقعیت خاص استان قم گفت: با توجه به عزاداری مردم و برگزاری مراسم لیالی قدر در نقاط مختلف استان و به خصوص حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران، پلیس قم هوشیارانه امنیت این مراسم‌ها را تأمین خواهد کرد. 

فرمانده انتظامی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود بر مقابله قاطعانه پلیس با روزه‌خواری در ایام باقیمانده از ماه مبارک رمضان تأکید و خاطرنشان کرد: پلیس استان به صورت محسوس و غیرمحسوس با روزه‌خواری افراد در ملأعام برخورد کرده و با اماکن و اغذیه‌فروشی‌هایی که نسبت به رعایت قوانین ابلاغی بی‌توجه هستند، به صورت جدی برخورد می‌کند.

مجتبایی با اشاره به آماده‌باش 100 درصدی پلیس قم در ایام شب‌های قدر، روز قدس و عید سعید فطر تصریح کرد: امیدواریم مجموعه فرماندهی انتظامی استان در این مراسم‌ها همچون سنوات گذشته با اقدامات و فعالیت‌های خود در تأمین امنیت داخلی، کنترل جرائم، امنیت عمومی و انضباط ترافیکی، آرامش هر چه بیشتر مردم را رقم زده و عملکرد مطلوبی از خود به نمایش گذارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار