سرپرست آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت: مردم قدردان این نظام هیچگاه به دشمن و فتنه‌گران اجازه هرگونه اظهار وجود نخواهند داد و مواقع لزوم با تمام توان به یک اشاره و فرمان مقام معظم رهبری به میدان خواهند آمد.
کد خبر: ۵۶۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴ 05 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس، حسن موحد در دیدار صبح امروز با مدیران حوزه علمیه و مدرسه آیت‌الله بروجردی، با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر و ارائه گزارشی از عملکرد خادمیاران رضوی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان، اظهار داشت: مردم آزاده جهان در مقابل عظمت ایثار و فداکاری و وفاداری مردم فهیم ایران در جریان انقلاب اسلامی سر تعظیم فرود آوردند و مردم با تقدیم شهدای گرانقدر بر نظام سلطه و وابسته چیره شدند.

سرپرست آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه افزود: مردم قدردان این نظام هستند و در هر برهه و زمان آماده حمایت و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان هستند و نظام مقدس جمهوری اسلامی را متعلق به خودشان و ثمره خون شهیدان سرافراز می‌دانند.

وی اضافه کرد: هیچگاه به دشمن و فتنه‌گران اجازه هرگونه اظهار وجود نخواهند داد و مواقع لزوم با تمام توان به یک اشاره و فرمان مقام معظم رهبری به میدان خواهند آمد.

حجج‌اسلام جلالی و نادری نیز در ادامه با اظهار خرسندی از این حرکت جهادی آمادگی حضور طلاب را در راستای گسترش همکاری و همیاری در زمینه فعالیت‌های جهادی علمی‌، فرهنگی اعلام کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار