رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن بوشهر گفت: این اتاق برای توسعه و آبادنی شهر بوشهر آماده هرگونه همکاری و تعامل با شهرداری است.
کد خبر: ۵۶۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳ 01 July 2015
تابناک بوشهر: علی اکبرشریف پور بوشهری روزچهارشنبه درنشست تعدادی از اعضای اتاق بازرگانی و صنایع و معادن بوشهر با شهردار این شهر افزود: اتاق بازرگانی در محدوده های وظایف قانونی خود این آمادگی را دارد که شهرداری بوشهر را در امر توسعه شهری یاری کند.
وی ادامه داد: معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری بوشهر به اعضای اتاق بازرگانی می تواند سرفصلی نوین در توسعه و پیشرفت شهر بوشهر باشد.
رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن بوشهر بیان کرد: پروژه احداث استخر توسط اتاق بازرگانی و شرکت بین المللی نمایشگاه های بوشهر از جمله اقداماتی است که می تواند به ظرفیت های گردشگری بوشهر کمک کند.
وی اضافه کرد: با همکاری این دو نهاد فرایند احداث هتل پنج ستاره توسط سرمایه گذاران ترکیه ای در دهکده گردشگری بوشهر نیز در دست پیگیری است.
عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی و صنایع و معادن بوشهر گفت: همکاری اتاق بازرگانی بوشهر و شهرداری می تواند به این دو نهاد در انجام امور محوله خود کمک کند.
حسین باباخانی یادآور شد: سه راهی خیابان گمرک تا نزدیکی اداره کل میراث فرهنگی بوشهر به عنوان قسمت تجاری شهر باید وضعیت پارکینگ خودروها در آن ساماندهی شود.
وی افزود: واقع شدن ایستگاه اتوبوس های حومه شهر بوشهر ظرفیت پارکینگ خودروها در این مسیر را بسیار کاهش داده و نیاز است شهرداری بوشهر برای تامین محل پارکینگ مناسب محل واقع شدن این ایستگاه را ساماندهی کند.
سیروس دهقانی دیگر عضو اتاق بازرگانی و صنایع و معادن بوشهر بوشهر بیان کرد: در صورت همکاری شهرداری این آمادگی را دارم که یک مجتمع تجاری برای ساماندهی بازارهای ماهی فروشان، میوه و تره بار و احداث کنم.
شهردار بوشهر با ابراز خرسندی از پیشگام شدن اتاق بازرگانی و صنایع و معادن بوشهر برای همکاری با این شهرداری گفت: برای بوشهر برنامه های زیادی تدارک دیده ایم تا این شهر را تا پنج سال آینده تبدیل به یکی از شهرهای زیبای کشور کنیم.
وی افزود: برای تحقق این مهم همکاری و مساعدت سایر دستگاه بویژه اتاق بازرگانی بوشهر اهمیت زیادی دارد.
غلامعلی میگلی نژاد بیان کرد: با اجرای این برنامه ها مسافران نوروزی هر سال تغییرات 40 تا 50 درصدی در شهر بوشهر در مقایسه با سال گذشته آن را احساس خواهند کرد.
وی گفت: احداث پارکینگ های مکانیزه از جمله ظرفیت های سرمایه گذاری شهرداری بوشهر است که اعضای اتاق بازرگانی می توانند در این زمینه اقدام کنند.
میگلی نژاد اظهارکرد: هر صاحب سرمایه ای که قصد سرمایه گذاری در شهر بوشهر را داشته باشد شهرداری با آغوش باز پذیرای او خواهد بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار