هم‌زمان با دهه فجر؛
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با دهه فجر دو طرح ورزشی در چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۵۵۹۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ 30 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حمید کریمی اظهار کرد: در دهه فجر انقلاب اسلامی زمین چمن مصنوعی ارمند و خانه ورزش روستایی قره لردگان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی اعتبار هزینه شده برای احداث زمین چمن مصنوعی ارمند را دو میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این زمین چمن در زمینی به وسعت یک‌هزار و 200 مترمربع به‌عنوان چهارمین زمین چمن مصنوعی استان در شهرستان لردگان احداث ‌شده است.
کریمی به بهره‌برداری از خانه ورزش روستایی قره لردگان در دهه فجر امسال اشاره و تصریح کرد: برای راه‌اندازی خانه‌های ورزش در روستاها، فضاهای بلااستفاده ادارات و مدارس مدنظر قرارگرفته شده است و در دهه فجر انقلاب اسلامی علاوه بر گشایش خانه ورزش روستایی قره لردگان، برنامه تجهیز خانه‌های ورزش روستایی و توزیع اقلام ورزشی هم انجام می‌شود.
وی در ادامه یادآور شد: در دهه فجر امسال سالن ورزشی لردگان کلنگ زنی می‌شود.
کریمی خاطرنشان کرد: برای ساخت این سالن ورزشی در زمینی به وسعت دو هزار و 400 مترمربع، سه میلیارد ریال اعتبار موردنیاز است که در صورت تأمین این مبلغ، سالن ورزشی لردگان تا دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار