امام جمعه موقت خرامه:توطئه دشمن برای تضعیف و نابودی این انقلاب، القای یأس و ناامیدی به مردم و ناکارآمد جلوه دادن انقلاب است و تنها راه مقابله با آن خدمت صادقانه به مردم است، یعنی اینکه مسؤولان همان دردی را که مردم دارند درک کنند.
کد خبر: ۵۵۷۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 27 January 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام علی‌اصغر علیایی در خطبه‌های نمازجمعه خرامه ضمن گرامیداشت 12 بهمن‌ماه سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی اظهار داشت: فلسفه انقلاب اسلامی، حکومت مستضعفان بر مستکبران بود و این ملاک‌ها نباید فراموش شود.

وی به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و افزود: در این اغتشاشات دو دسته افراد حضور داشتند که عده قلیلی از آن‌ها به مقدسات توهین کردند، پرچم کشور را آتش زدند و حتی به مساجد و حسینیه‌ها هم رحم نکردند.

علیایی ادامه داد: دسته دوم افراد متدین و حافظ انقلاب بودند که بخاطر مسائل معیشتی مجبور شدند فریاد بزنند، اینها پرچم آتش نزدند اما اعتراض آن‌ها به بی‌عدالتی، فقر و تبعیض بود که باید فکری به حال این مسائل بشود.

خطیب جمعه خرامه بیان داشت: مردم می‌خواهند بدانند که سرانجام حقوق‌های نجومی به کجا رسید؟ چرا یک عده‌ای باید حقوق 800 هزار تومانی داشته باشند و عده‌ای حقوق 50 میلیونی؟ چرا عده‌ای در بهترین دانشگاه‌های دنیا درس بخوانند و شغل و آینده‌شان تضمین شده باشد اما عده‌ای با فقر و قلاکت دست و پنجه نرم کنند؟ چرا این روزها کسی از برجام دفاع نمی‌کند؟

وی تصریح کرد: توطئه دشمن برای تضعیف و نابودی این انقلاب، القای یأس و ناامیدی به مردم و ناکارآمد جلوه دادن انقلاب است و تنها راه مقابله با آن خدمت صادقانه به مردم است، یعنی اینکه مسؤولان همان دردی را که مردم دارند درک کنند.

علیایی در ادامه ضمن تشکر از خدمات کمیته امداد در حوزه درمان، مسکن و جهیزیه گفت: اخیراً مصوبه‌ای ابلاغ شده که باید سالانه 10 درصد از افراد تحت‌پوشش این نهاد روی پای خودشان بایستند، درخواست داریم که مسؤولان شهرستان این مسئله را به مرکز استان انتقال دهند که وضعیت همه شهرستان‌ها مثل هم نیست تا در این زمینه تجدید نظر شود.

خطیب جمعه خرامه در پایان به استعفای فرماندار و بخشدار مرکزی خرامه در روزهای گذشته اشاره کرد و بیان داشت: فرماندار و بخشدار نداریم اما کارها خوب پیش می‌رود، اگر بودن فرماندار در این منطقه تاثیر دارد، پس فضایی برای نیروی بومی ولایت‌مدار، متخصص، متعهد و باتجربه فراهم کنید نه اینکه فردی بیاید که دائماً دنبال حاشیه‌های سیاسی بوده و منطقه خرامه تبدیل به سکوی پرتابی برای رسیدن به مسؤولیت‌های بالاتر او شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار