مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل گفت: ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای بازسازی و ساماندهی مجمتع‌های آب‌گرمی که در اختیار شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل،جهت انجام تعمیرات اساسی تخصیص یافته است.
کد خبر: ۵۵۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹ 30 June 2015
داوود نجفیان در گفتگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: طرح جامع مطالعات آب‌گرم‌های استان اردبیل به مشاور مربوطه ارائه شده است که در قالب اجرای این طرح تمامی چشمه‌های آب گرم استان از نظر خاصیت و شناسایی مورد بررسی قرار گرفته و در صورت امکان احیا می‌شوند.

وی با بیان این که در شهرستان‌های نیر، سرعین و مشگین‌شهر چشمه‌های آب گرم زیادی شناخته شده‌اند که می‌توانند مورد بهره‌برداری قرار بگیرند، گفت: 4 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار برای بازسازی و ساماندهی مجمتع‌های آب‌گرمی که در اختیار شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل،جهت انجام تعمیرات اساسی تخصیص یافته است که متأسفانه به دلیل یک ساله بودن مدت قرار داد این آب گرم‌ها، مستأجر رغبتی برای انجام این تعمیرات ندارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل افزود: مکاتباتی با مرکز داشته‌ایم که واگذاری این مجتمع‌ها به مستأجران در قالب قرارد 3 یا 5 سال باشد که به دلیل قرار گرفتن این آب‌های گرم بر روی چشمه‌های اصلی، واگذاری به بخش خصوصی غیرقانونی بوده ولی در واگذاری آب گرم‌های خارج از بستر به بخش خصوصی مشکلی نداریم.

نجفیان تصریح کرد: امیدواریم که بتواینم از ظرفیت بخش خصوصی در رابطه با ساماندهی آب‌گرم‌های معدنی استفاده کنیم که این موضوع را نیز با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به آزادسازی 650 هکتار از اراضی رودخانه مرزی ارس در سال گذشته، ‌بیان کرد: امسال نیز برای آزادسازی این اراضی ملی برنامه‌ریزی کرده‌ایم که حدود 300 هکتار نیز برای سال جاری از این اراضی آزاد سازی می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار