طی مراسمی کلنگ احداث بوستان و سرای محله شهدای دریانورد شهرک خرم شهر آبیک به زمین زده شد.
کد خبر: ۵۵۲۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 15 January 2018

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، طی مراسمی و با حضور علیرضا آگشته شهردار آبیک، اعضای شورای شهر آبیک، سیدمحمد حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک و دیگر مسؤولان این شهرستان کلنگ احداث بوستان و سرای محله شهرک خرم شهر آبیک به زمین زده شد.

قدیر اینانلو رئیس شورای اسلامی شهر آبیک در این مراسم اظهار داشت: یکی از وظایف ذاتی مدیریت شهری احداث پارک‌ها و فضاهای تفریحی در نقاط مختلف شهر است.

وی افزود: با توجه به کمبود فضای سبز و مشکلات تفریحی در شهرک خرم، احداث بوستان در این شهرک در اولویت قرار گرفت.

این مسؤول ادامه داد: از مسؤولان شهرستان آبیک انتظار داریم مسؤولان شهری را در ایجاد و احداث فضاهای تفریحی و سبز یاری رسانند.

علیرضا آگشته شهردار آبیک در این مراسم گفت: یکی از مهم‌ترین موضوعات در حوزه مدیریت شهری توزیع متناسب امکانات و مناسب سرانه‌ها است.

وی افزود: شاید سرانه فضایی در جایی وجود داشته باشد اما به دلیل پراکنش نامناسب، برخی مناطق برخورداری لازم از فضا را ندارند.

شهردار آبیک ادامه داد: مردم شهرک خرم شهر آبیک فاقد یک متر مربع فضای سبز بودند که با احداث بوستان و سرای محله شهدای دریانورد می‌توانند اوقات فراغت خود را در این بوستان سپری کنند.

آگشته اضافه کرد: با اهتمام اعضای شورای شهر آبیک توسعه عدالت‌محور در نقاط مختلف این شهر در دستور کار قرار گرفته و نقاط شناسایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: به یاد شهدای این روزها که شهدای اقتصاد مقاومتی دریانورد هستند و جانشان را در این راه تسلیم کردند، بوستان و سرای محله شهرک خرم شهر آبیک به بوستان شهدای دریانورد نامگذاری شده است.

شهردار آبیک بیان کرد: فاز نخست بوستان و سرای محله شهدای دریانورد شهرک خرم شهر آبیک تا سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش فارس، بوستان و سرای محله شهرک خرم شهر آبیک در زمینی به مساحت 6 هزار و 700 متر مربع و با 10 میلیارد ریال اعتبار احداث می‌شود.

بوستان و سرای محله شهرک خرم شهر آبیک شامل فضای سبز، برکه، بازیگاه کودک، آب نما، رواق، پارکینگ، پلازا، بخش گل‌ها، مسیر پیاده‌رو و تجاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار