سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان گفت: امروز برابر ایلام یکی از بهترین بازی‌های‌مان را انجام دادیم ولی شانس نداشتیم.
کد خبر: ۵۴۴۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸ 29 December 2017

 

فروزان سلیمانی در خصوص شکست یک بر صفر تیمش در هفته پایانی نیم‌فصل اول لیگ برتر بانوان برابر پالایش گاز ایلام، اظهارکرد: امروز یکی از بهترین بازی‌های‌مان را انجام دادیم ولی شانس نداشتیم و یک گل بدموقع دریافت کردیم.

وی با بیان این که واقعا به بازیکن نیاز داریم، گفت: از دقیقه 30 به بعد این مسابقه احساس کردم دیگر بدن بازیکنانم خسته است. به هر حال حیف بود که نتوانستیم از این بازی امتیاز بگیریم اما بازیکنانم با این دیدار توانستند خود را بیشتر باور کنند. تیم ایلام هم بسیار خوب و دونده بود و این موضوع از بدن‌های کاملا آماده شان مشخص بود. به حریف هم بابت این برد تبریک می گویم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان گفت: حریف نیمکت قوی داشت و در کل آن قدر قوی بود که بتواند تیم ما را خسته کند ولی اگر چه بازی را واگذار کردیم اما خوب بودیم. به نظرم نتیجه عادلانه نبود و ما می‌توانستیم به مساوی برسیم.

وی در خصوص داوری این دیدار نیز اظهار کرد: داوری خوب بود و موردی نداشت، اگر چه در دیدارهای گذشته برخی داوری‌ها خوب نبود و ما را اذیت کرد.

سلیمانی خاطر نشان کرد: نیم‌فصل اول به پایان رسید و ما برای ادامه بازی‌ها واقعا باید بازیکن جذب کنیم. امیدوارم مسوولان باشگاه و همچنین استان کمک کنند تا ما بتوانیم چهار پنج بازیکن جذب کنیم. در حال حاضر یک مهاجم جذب کرده‌ایم. اما هنوز به چند بازیکن دیگر نیاز داریم، چرا که در تعویض‌ها دست ما خالی است.

وی در پایان گفت: جا دارد از تک تک بازیکنان تیمم که در نیم فصل اول با تمام وجود بازی کردند، قدردانی کنم. همچینن از کادرم، سرپرست تیم و باشگاه تشکر می‌کنم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار