نماینده مردم تاکستان در مجلس:
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در گذشته نگاه و توجه مناسبی به معلولان نشده و مشکلات فراروی این قشر جامعه از همین نگاه اشتباه بوده است.
کد خبر: ۵۳۲۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵ 02 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، همزمان با روز جهانی معلولان، نشست صمیمی معلولان شهرستان تاکستان به منظور بررسی مشکلات این قشر با حضور بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی، سیاوش طاهرخانی فرماندار تاکستان، موسوی رئیس هیأت‌مدیره کانون معلولان توانای کشور و جمعی از معلولان شهرستان تاکستان صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه معلولان را انسان‌های با استعداد و توانمند عنوان کرد و اظهار داشت: در گذشته نگاه و توجه مناسبی به معلولان نشده و مشکلات فراروی این قشر جامعه از همین نگاه اشتباه بوده است.

وی ادامه داد: ما نباید تصورمان این باشد که فردی که توانایی جسمی ندارد، از خلاقیت و استعداد بی‌بهره است بلکه با نگاهی اجمالی به بخش‌های مختلف جامعه می‌توان شاهد استعدادهای درخشان معلولان بود.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه معلولیت نباید محدودیت اجتماعی و شغلی ایجاد کند، تصریح کرد: در دنیای امروزی دیگر تفاوتی بین معلولان و انسان‌های سالم نیست و نگاه مسؤولان هم در خدمت به این قشر نباید از روی دلسوزی باشد، بلکه باید سعی کنیم استعدادهای بالقوه معلولان را بالفعل تبدیل کرده تا در عرصه‌های مختلف بتوانند ایفای نقش کنند.

طاهرخانی در پایان گفت: رویکرد مسؤولان کشور به ویژه نمایندگان مجلس رفع مشکلات معلولان و بهره‌مندی از ظرفیت آن‌ها در پست‌های حساس است و این مهم با تصویب یک قانون جامع و کامل محقق می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار