مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین:
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: ۱۷ نفر از نمایندگان سازمان بهره ‌وری آسیایی(APO ) ضمن بازدید از شهرک صنعتی کاسپین با توانمندیهای مدیریتی واحدهای تولیدی قزوین آشنا شدند.
کد خبر: ۵۳۰۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸ 28 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، نمایندگان اعضای سازمان بهره وری آسیایی(APO )که برای شرکت در دوره ۵ روزه روابط کار و مدیریت در SMEs که به دعوت سازمان ملی بهره وری ایران به کشور سفر کرده اند برای آشنایی با توان صنعتی استان قزوین روز سه شنبه از شهرک صنعتی کاسپین قزوین بازدید کردند.

این گروه از دو واحد نمونه تولیدی در عرصه تولید کمپکت برق فشارقوی و ضعیف و آزاد و تولید فیلترهوای صنعتی که در زمینه ارتباط مدیریتی کارفرما با محیط کار در sme ها شاخص هستند بازدید کرده و از نزدیک با روند موفقیت این واحدهای تولیدی آشنا شدند.

حمیدرضا خانپور در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: هدف از برگزاری این دوره بررسی متدهای جدید جهت افزایش بهره وری بنگاه های صنعتی با رویکرد تقویت روابط نیروی کار و مدیریت است.

وی اضافه کرد:این دوره ۵ روزه به میزبانی ایران صورت گرفته ونماینده ایران از طرف سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران خانم فاطمه قلندری کارشناس صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین است.  

خانپور بیان کرد: شرکت کنندگان این دوره از کشورهای آسیایی هند، چین، بنگلادش، اندونزی، مالزی، نپال، پاکستان، سریلانکا، تایلند و فیجی بودند.

وی بیان کرد: سازمان بهره ‌وری آسیایی(APO )سازمانی منطقه‌ای و میان دولتی است که با توافق ‌نامه دولتهای آسیا و اقیانوسیه در سال ۱۹۶۱ تأسیس شده و درحال حاضر سازمان بهره ‌وری آسیایی ۱۹ عضو دارد که شامل کشور جمهوری چین(تایوان)، هند، ژاپن، جمهوری کره، نپال، پاکستان، فیلیپین، تایلند، جمهوری اسلامی ایران، سریلانکا، اندونزی، سنگاپور، بنگلادش، مالزی، فیجی، مغولستان، ویتنام، لائوس و کامبوج است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار