مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به تهیه لیستی از پروژه های اثرگزار استان برای ارسال به وزارت کشور جهت قرار گرفتن در ردیف اعتبارات ملی، گفت: متاسفانه نام پروژه استخر قهرمانی کرمانشاه در این لیست آورده نشده و جای آن خالی است.
کد خبر: ۵۲۲۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴ 11 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان استان کرمانشاه، سید ارسلان حسینی در جلسه شورای برنامه ریزی استان کرمانشاه که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: لیستی از پروژه های مهم استان در حوزه های مختلف جهت ارائه به وزارت کشور برای ترسیع در امر اعتبار رسانی به آن ها تهیه شده اما نامی از پروژه مهم استخر قهرمانی در آن به چشم نمی خورد. 

وی یادآوری کرد: استخر قهرمانی از جمله پروژه هایی است که تاثیر بسزایی در توسعه ورزش قهرمانی استان می تواند داشته باشد و مطمئنا تاخیر در اجرای آن نیز ضررهای زیادی برای برای ورزش به همراه خواهد داشت. حسینی افزود: یکی دیگر از پروژه های مهم ورزش استان سالن 6 هزار نفری ولایت در دهکده المپیک است که البته این پروژه اعتبار خوبی به آن تزریق می شود ولی استخر قهرمانی نیازمند حمایت جدی دولت است. 

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه همچنین به احداث خانه جوان کرمانشاه اشاره و اظهار کرد: زمین این پروژه دارای مشکل است که امیدوارم با کمک شهرداری رفع شود.

 وی تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلاتی که که در حوزه ورزش با آن مواجه هستیم فرسوده بودن اماکن ورزشی است که نیاز به بازسازی و اصلاح دارد. حسینی در پایان گفت: فرسوده بودن سالن ها و اماکن ورزشی شهرتان ها مورد تائید فرمانداران نیز هست و امیدوارم اعتباری برای بهسازی این اماکن که مورد استفاده هزاران نفر از جوانان است، اختصاص یابد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار