مدیرکل ارزیابی عملکرد سازمان بهزیستی کشور:
مدیرکل ارزیابی عملکرد سازمان بهزیستی کشور از واگذاری94 درصد فعالیت های سازمان بهزیستی به بخش خصوصی خبر داد.
کد خبر: ۵۲۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰ 11 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره بهزیستی استان کرمانشاه،سیدحسن موسوی چلک مدیرکل ارزیابی عملکرد سازمان بهزیستی کشور  در سفر به کرمانشاه با اشاره به فعالیت های گسترده سازمان بهزیستی، اظهار داشت: سازمان بهزیستی با داشتن چنین شرایطی باید بر دو موضوع سیاست گذاری و نظارت و ارزیابی تمرکز داشته باشد.

مدیرکل ارزیابی عملکرد سازمان بهزیستی کشور اجرای نظام نامه نظارتی را اولویت اصلی سازمان بهزیستی عنوان کرد و گفت: درصدد آن هستیم که سامانه نظارتی را در سازمان بهزیستی در راستای استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای نظارت آنلاین بر مراکز ایجاد کنیم.

موسوی چلک اضافه کرد: موضوع حقوق شهروندی و اجرای تصویب نامه حقوق شهروندی در نظام اداری که از سال گذشته به سازمان ها ابلاغ شده از دیگر اولویت های کاری ماست که بهزیستی دو سال است به صورت پیاپی با پیش رویی در این عرصه در جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر معرفی می شود.

این مسئول با بیان اینکه باید دو نکته را در حقوق شهروندی رعایت کنیم، گفت: ابتدا اینکه بهزیستی مانند سایر سازمان ها به وظایف خود عمل کرده و دیگری با توجه به اینکه بخشی از حقوق شهروندی به معلولان بر می گردد بهزیستی در این راستا هم باید به وظایف خود بهتر عمل کرد و از همه مهمتر نقش مطالبه گری حقوق شهروندی برای جامعه هدف خود را به خوبی ایفا کند.

مدیرکل ارزیابی عملکرد سازمان بهزیستی کشور بر تقویت ارزیابی ها توسط خود مراکز تأکید و خاطرنشان کرد: در این بین بهزیستی شهرستان ها نیز باید نظارت داشته باشند چراکه نظارت شهرستان ها بر مراکز اولویت اجرای نظام نامه ماست.

موسوی چلک یادآور شد: زمانی نظارت ها در سازمان نهادینه می شوند که بهزیستی شهرستان ها محور نظارت عملیاتی باشند و با مراکز در تعامل باشند.

وی با اشاره به اجرای نظارت ها در سازمان بهزیستی بر اساس به روزترین مدل  علمی نظارتی، گفت: مدل نظارت عملکرد سازمان یک مدل چند سویه است که نظارت مرم بر سازمان، نظارت کارکنان بر سازمان، نظارت کارکنان بر مدیران، نظارت سازمان های غیردولتی بر بهزیستی و نظارت های داخلی را شامل می شود.

این مسئول استراتژی در بهبود عملکرد را شامل آسیب شناسی مستمر بر فعالیت ها، ارتقای سطح آگاهی کارکنان سازمان در حوزه های تخصصی و برگزاری دوره های آموزشی مدیریت عملکرد و سلامت اداری عنوان کرد و گفت: یکی از اهداف ما بهره برداری از یافته های نظارتی است.

موسوی چلک تصریح کرد: بهره برداری از یافته های نظارتی به منظور بهبود عملکرد، اصلاح فرایندها و ارتقای دانش مدیران خواهد بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار